En ny vecka...

Ja, så då var semestern slut för denna gång och det är vardag igen. Eller nästan, Nova och Martin är fortfarande lediga. Kändes mycket ovanligt att vara tillbaka på jobbet i går. Datorn krånglade så jag kom inte i gång förrän vid halv 6 och alla samtal kändes så konstiga. Hade tappat alla argument och jag visste knappt hur programmet funkade. *s* I dag har det gått bättre så om några dagar så är det nog normalt igen.

Favoritlåt just nu....den här lyssnade man mycket på i ungdomens dagar. *ler*
Veckans ordspråk:

Förbanna inte mörkret, tänd ett ljus.
Okänd


Kommentarer
Postat av: Blommig

Jo det brukar vara trögt i starten igen efter semestern! Hoppas du har det bra på jobbet!
KRAM

Postat av: Blommig

hihi vann ju inte kom 2:a och 3:a men jag e superglad att jag kom på pallen i alla fall
KRAM

2007-08-01 @ 12:27:12
URL: http://Shipp.webblog.se
Postat av: MURJÄKK

Hoppas ni mår bra!

2007-08-04 @ 22:12:35
Postat av: Murjäkk

Kram på er!

2007-08-05 @ 20:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback