Vilken vecka!

Vad ska jag skriva? Helt plötsligt så är det bara tomt i huvet! Veckan har varit mycket intensiv. Utbildning, traderande, förberedelser för flytt och scrapkurs, längre dagisdagar och komma i håg att göra middag för 5 i stället för 3-4. (2 matlådor) Ovant! Måndagen och tisdagen var jag helt slut på em/kvällen. Somnade på soffan vid bolibompa typ. Från onsdagen gick det bättre. For tillbaka till jobbet på kvällen i går för att lyssna och när jag kom hem så var jag alldeles uppe i varv och hade svårt att sova. Började 8 i morse och jobbade till 15 och var ganska mosig när jag kom hem. Fast så där braigt mosig. (ordval?) Himla bra av farmor att föreslå pizza till middag. Jag var genast med på noterna. *hehe*

Dagis har gått jättebra för Nova. Hon har blivit sur och sprungit i väg varje dag när jag kommit för att hämta henne och t o m i dag när farmor hämtade henne! Det brukar annars vara väldigt populärt men inte ens det var bra i dag. Tänk att det är så kul på dagis. Fast jag tycker det är bra att hon trivs. Hade inte mått bra med mig själv om hon inte trivts.

Mitt nya jobb som försäkringssäljare verkar väldigt intressant och kul men det är mycket att lära sig. Det är villkor, självrisker, medlemsförmåner etc etc. Fick i dag öva i datorn och just nu känns det lite småkrångligt men dom andra säger att man kommer snabbt in i det. Hoppas dom har rätt. *nervös*
Vi flyttar in i nytt kontor nästa vecka och när det är klart ska vi börja på allvar. Jag och en till har paxat platserna med bäst utsikt. *hehe*s*

Nu ska vi mojsa framför tv med godis och Beck film. Ursäkta, vad var det du sa Annelie? Jag och godis? Ett engångstillfälle, jag lovar!  Jag firar fortfarande nämligen! *S*

Ha en underbar helg, för det ska jag!


Kommentarer
Postat av: Annelie

*haha* godis. Ja men du får fira!
Japp jag hämtar upp dej och du behöver ej betala parkeringsplats. Den betalning jag vill ha är guidning (stavas det så?) till karpen. Vet ej var det ligger. Jag tänkte försöka komma dit ungefär vid 11 tiden.
Härligt att du gillar jobbet och att Nova gillar dagis:-)
Ser fram emot att träffa dej på söndag!
Vi hörs närmare.
Kram

Postat av: Evy

Så roligt att det funkar bra med dagis å ditt jobb!
Hoppas ni får det skoj på söndag, fick föresten ett mail om det från Lena. Men jag kan ju inte komma. får scrappa i min ensamhet jag.. :(. Nää det är inte så dumt det heller ;)
Kramis Evy

2007-02-24 @ 09:50:33
Postat av: Linnea

Låter ju som en innehållsrik vecka! Kul att det går så bra för Nova på dagis. Själv har jag gjort klart albumet till mamma, hon blev jäääätteglad *pustar ut* Har scannat in det på datorn så du och Annelie får väl kika på det senare!
Ha så kul på scrapträffen imorrn, hade gärna varit med! ha en trevlig helg!!

Kramis Linnea

2007-02-24 @ 12:00:45
Postat av: anna

va kul att du trivs bra me jobbet & att Nova trivs så bra på dagis, det underlättar verkligen när barnen gör det! här har vi en som inte trivs så¨där jättebra, en som trivs som fisken i vattnet & en som inte vet nåt om va dagis är ÄN.
ha de gott! kram

2007-02-25 @ 22:33:46
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Annelie

Hej!
Tack för dina vänliga ord om mina scrapalster:) Blir så himla glad av dina kommentarer. Och tack för SMS:et i dag fick mig att dra på läpparna ordentligt. Tur att det bara är en låda. Jag har också funderat på Ö-vik. Hade varit kul men inte när det är vinter. Kanske vi ska satsa på något i vår/höst istället då vägarna är bättre. Det kanske blir nån träff i Umeå som vi kan åka på.
Jag tycker att det låter som ett bra förslag med scrapkalas i Kalix;) Hade varit så kul om ni kommer!

2007-02-26 @ 19:06:19
URL: http://shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback