Vilken pangstart!

  • När jag kom på jobbet i går fick jag beskedet att eftersom jag sålde bäst i måndags så hade jag vunnit ett presentkort på 500 kr på IKEA!!!! Ni kan ju gissa hur glad jag blev!!
  • Jag var med Nova till hörcentralen i går och det gick bra. Inget fel på hörseln där inte. Hennes prat har ju kommit i gång jättebra sedan vi var på 3-årskontrollen men hon pratar inte så rent än så några besök hos en logoped behövs nog.
  • Fick äntligen mina nya glasögon i går. Fick bågarna för några veckor sedan men glasen var fel.
  • Min teamleader på jobbet delade ut semesteransökan i går så nu går man och drömmer om semestern...
  • I dag ska jag lunch med min vän Agnes. Ser fram emot att få sitter ner i lugn och ro och prata lite.
  • Ska gå över till Milla och dricka te i kväll efter jobbet. Det var läääänge sen sist.  
  • Jobbar som vanligt torsdag kväll men sen är jag ledig i 4 dagar! *längtar*

Kommentarer
Postat av: anna

åå vilken kul överraskning me IKEA presentkort!

TA HAND OM DIG, KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback