Fick en utmaning av Annelie...

Tio första
Första bästa kompis:
  Marie, vi gick ettan tillsammans och sen flyttade hon.
Första bil:  En pippigul volvo amazon
Första kärlek: Min brors kompis granne, David
Första husdjur:  En undulat.
Första semester:  Sommarstugan i norge
Första jobb:  Kränga burgare sommaren 89
Första köpta skiva:  Flashdance soundtrack
Första riktiga kärlek: Mats
Första piercing: Har inte hänt än
Första konsert:  Jonny Logan

Nio senaste
Senaste alkoholdrycken:  En iskall öl
Senaste bilfärd: I går t & r Kalix
Senaste filmen du såg: Wild hogs
Senaste ringda telefonsamtal: Till Martin
Senaste bubbelbadet: Ingen aning....det var länge sedan.
Senaste spelade cd: Amanda Marshall
Senaste kyss: Av Martin
Senaste gången du grät: I torsdags.
Senaste måltiden: Pasta med tonfisksås.

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fastnat med blicken i någons urringning: Nej
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej
Haft ett one night stand: Nej
Busringt till någon: Ja

Sex saker du gjort idag
1. Myst med Nova
2. Tränat
3. Ätit frukost
4. Designat om min blogg
5. Jobbat
6.  Deklarerat

Fem favoritsaker utan rangordning
1. Nova
2. Martin
3. Mina scrapsaker
4. Mina vänner
5. Att få sovmorgon

Fyra personer du kan berätta allt för: Har aldrig haft och kommer nog aldrig ha en sån person. 

Tre val
Blått eller rött?
Rött
Sommar eller vinter? Säger som Annelie: SOMMAR!!!
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör
1. Köpa eller bygga hus
2. Fara till USA och shoppa i en riktig scrapaffär!!!

En sak du ångrar
Att jag aldrig följde min dröm och intuition.

Jag utmanar: Emma, Jenny, Hanna, Maria och Milla

Kommentarer
Postat av: Anna N

Får önska dig detsamma. Blev ju fint Valborgsväder, perfekt för grillning och mys.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback