För 3 år sedan...

...såg jag ut så här!
96028-132
Kortet ovan är taget kvällen före. Tyckte om mitt nattlinne, just for two. Ville så gärna ha en bild på mig och magen i det men tiden gick och inget kort togs. Jag gick över tiden och till slut sa jag till Martin en kväll att nu måste du ta ett kort för snart är det ju för sent. Så han tog ett kort kvällen den 21 november och morgonen efter satte allt i gång. *ler och minns*
96028-133
Vecka 37.
96028-131
Vecka 39. Jag stornjöt av att vara gravid och jag älskade min fina runda mage. Jag mådde så himla bra dom sista veckorna förutom lite halsbränna. Hade världens energi och julstädade och bakade flera sorters kakor. Alla julklapparna var klara i oktober och julkorten förberedda. Har aldrig  varit så förberedd på nånting i hela mitt liv. Allt var klart tills den lille skulle komma. Åh, som vi längtade efter vår goa bäbis.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilka härliga bilder. Vilken fin mage du hade!!
Imorgon är det stora dagene eller hur? Blir det tårta på sängen?

Postat av: Annie

Bara jag igen....har gjort en extra blogg nu där jag mixtrar mig fram till ett personligt bloggutseende.Färger och bilder klaffar perfekt. Men det där med fontar förstår jag inte riktigt, hur får jag den jag vill ha?
Kram på dig!

2006-11-21 @ 19:33:44
URL: http://solovely.blogg.se
Postat av: Camilla

Jesses vilken gudomlig mage! Har nog aldrig sett nåt finare! Har själv aldrig haft speciellt fina gravidmagar ;) *hehe*

Ja om 45 minuter är dagen kommer då tösaviten blir 3 år!
Vi kommer starx efter halv tre skulle jag tro!

Psst,jag har en fundering i min blogg, kika in.

2006-11-21 @ 23:13:16
URL: http://mammamilla.blogg.se
Postat av: JENN

Snygg mage. Härligt att ha sånna fina minnen av sin graviditet. Själv minns jag mest smärta (foglossning bl.a.), blödningar, halsbränna och svullna fötter. Detta gör att jag kommer vänta med barn mr 2 en stund ;)... däremot läääängtar jag efter att få genomgå flera förlossningar!!
Men man kan hoppas att nästa graviditet blir bättre utan både det ena o andra symtomen *s*

Grattis till ditt 3-åriga mammaskap!!!

2006-11-22 @ 23:28:22
URL: http://jakobsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback