Snart nytt år...

Tänkte passa på nu när sista dagen på 2006 är här att delge Er mina funderingar och löften inför 2007.

Jag hoppas
att nästa år blir lugnt och bra.
att vi får vara friska.
att jag mår bättre med mig själv.
att jag får mera regelbundet jobb som jag trivs med.
att vi kommer trivas i nya lägenheten.
att Nova blir blöj och nappfri och börjar prata mer rent.
att jag kommer i kapp med scrappingen.
att mina kommande kurser i scrapbooking går bra.

Mina löften för det nya året är dessa:
*Bli mer sund, träna och äta bättre. Dom sista kilona SKA bort!!
*Leka mer med Nova. (jag är världens tråkigaste mamma när det kommer till att leka)
*Bli en bättre och mer förstående sambo. ;)
*Scrappa mera och framför allt använda spillbitarna mer!! (köpstopp på allt utom cardstock, lim och glue dots, från och med 1 januari....)
*Få klart Novas första album.

Till slut så vill jag säga några ord till några av er:

Nova!    Du är solen i mitt liv och jag älskar dig mer än ord kan säga! Du gör mig så stolt varje dag och jag är så lyckligt lottad som har Dig som dotter. Puss o kram gosing!
Martin!  Mitt hjärta är ditt, härifrån till evigheten. Tack för att du finns och tack för att du älskar mig.
Mamma och pappa!  Ni vet knappt vad en blogg är men jag vill ändå säga att jag älskar er. *ler* Saknar er massor!
Svärmor och svärfar!  Tusen och åter tusen tack för all underbar hjälp vi får och fått. Ni är ovärdeliga!
Jonas!  Grattis på födelsedagen!!! Hipp hipp hurra för dig i dag!! Saknar dig brorsan! Kramis!
Jessie! Du kan aldrig ana så otroligt glad jag är över att vi har fått kontakt igen. Lilla gumman, så jag har saknat dig under alla år! Hoppas vi ses snart så jag får krama om dig!
Agnes!  Krya på dig vännen! Jag är så glad över att vi funnit varandra efter alla dessa år. Snart dags för bio igen va? *ler*
Milla!  Du är den bästa granne jag nånsin haft! Jag är mycket tacksam för vår vänskap.
Sofia!  Lilla gumman, hoppas förvirringen lättar snart. Saknar dig MASSOR!!! Puss o kram!
Isabelle!  Tusen tack för att du kikar in här och lämnar fina kommentarer. Ser fram emot att få se vad du scrappat hittils och jag hoppas det inte dröjer alltför länge. Jag saknar dig!
Anita H E!  Sender deg styrkekramar (vet ikke det norske ordet for det). Kom i håg at etter regn kommer sol! Finns her hvis du vill snakke.
Anette M!  Tror at det var du som sendte en kommentar tidligere i min blogg, takk for det och jeg synes det er artig at du "kikket" in. Send gjerne e-post adressa di. Hils familien! Klem!
Anette H!  Håper dere har fått julekortet og att du kikker in her en gang i blant. Vi må jo holde kontakten, ikke sant? Lover å bedre meg. :) Send gjerne e-post adressa di du også. Hils familien! Klem!
June!  Savner deg masse vennen min! Håper allt er godt med dere!
KamillaN!  Hoppas du har det bra med nya kärleken! Önskar dig allt gott min vän! Pussa Maxen från mig!
Siss!  Hoppas du kommer trivas med dagskiftet. Ge ungarna en stooor kram! Vi saknar er!
MariaA!  Tack för inbjudan till nyårsfest! Nu ska jag piffa till mig till kvällens James Bond fest! *fniss*
Alla bloggvänner!  Ett stort tack till er som kikar in här och lämnar fina kommentarer. Kram!

Till er och till alla andra jag känner vill jag få önska Gott Nytt År!!!










Kommentarer
Postat av: Bella

Gott Nytt År!

2007-01-02 @ 21:05:51
Postat av: Miomiom

keep it up very nice site

Postat av: Miomiom

keep it up very nice site

2008-05-26 @ 10:26:41
URL: http://miomiom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback