Nedräkning

Jobbar 3 dagar till och sen är jag ledig. Det ska verkligen bli skönt. Sååå efterlängtat! Känner att det är på gränsen att jag orkar jobba heltid nu. Blir så härligt med semester och vila innan bebisen kommer. 6 april kommer äntligen mamma och Novas kusin Martina hit. (Martina är Mikaelas storasyster, mina äldsta systerdotter) Martina har inte varit här sen vi bodde på Porsön så det ska bli kul att visa henne huset. Blir skoj att se mammas reaktion över magen och renoveringen som vi gjort. Eftersom jag är ledig från skärtorsdag så kommer jag att hinna städa och fixa i lugn och ro innan dom kommer. Nova har påsklov när dom är här och jag har lovat henne att det blir en tur till Leos Lekland. Martina stannar i ca en vecka och mamma blir här i härliga 3 veckor! Saknar henne jättemycket och nu när man väntar barn så känns avståndet ännu mer. Man vill som ha mamma nära en sån här stund. Hon och Martina ska få hjälpa mig med alla bebiskläder. Det ska tvättas och sorteras i storlek och allt till vaggan ska också tvättas och läggas in i skåp. *myyyys*


Kommentarer
Postat av: Martina

Det låter jättebra att vi får gå igenom alla kläder, vad mysigt! :) och skönt att du är ledig och får vila upp dig innan förlossning.. :) snart kommer vi! jeii! KRAM <3<3

2010-03-28 @ 19:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback