Tisdag kväll

Då var denna vecka igång också. Tänk, det är en månad sen det var jul! Det går med stormsteg mot en efterlängtad vår. Helgen var lugn. Dock med lite oväntat inslag. Vi sålde våra soffor. Det var lite lågt intresse för dom på blocket så vi var på väg att ta bort annonsen när det ringde en spekulant. Han kom, han såg och han köpte. Så vi spenderade lördagskvällen på en madrass på golvet framför tv. :) Faktiskt lite mysigt. Nova och jag letade fram alla kuddar i huset och "bullade" upp och sen satt vi där allihopa. Helgen som kommer ska vi ägna åt att leta ny soffa.

Jag scrappade faktiskt lite i lördags. Fick gjort två sidor och jag önskar att jag kunde sitta längre men ryggen protesterade. Nova åkte skridskor i söndags och hon har blivit jätteduktig. Lägger in lite bilder från när hon åkte med kusin Filippa för några veckor sedan och när Filippa sov över här.

Nova och Filippa skjutsar Martin på sparken.




Kommentarer
Postat av: Maria

Kul å leta ny soffa, vill jag med! Vi har börjat öva skridskor med Jo också, vi får mötas någon kväll där! Ses imorgon ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback