Min födelsedag...

Är i morgon den 17 och jag längtar efter att få öppna paketen i födelsedagsswappen. Flera på jobbet har redan grattat och gamla kollegor har ringt och grattat vilket känns jättekul. Tänk att dom kommer ihåg mig! *glad*
Jag ska köpa tårta till jobbet i morgon. *mums*  Vi kommer fira här hemma på lördag eftersom vi jobbar i morgon samt har vårt första föräldramöte på skolan och det vill man ju inte missa för allt i världen. *spännande*
Om nån av er vill komma och fika på lördag på dagen så är ni varmt välkomna! *kram*


Kommentarer
Postat av: Anna

Ett stort grattis på födelsedagen Anna!

Postat av: Erika

Hej Anna, och ett stort grattis på födelsedagen!



Vilken jättesnygg tapet ni valt i sovrummet!

Vi ska börja tapetsera om i vardagsrummet till helgen!

Hör av dig om du är sugen på att komma förbi någon dag, nu borde inte någon förlossning komma mellan ;)



Kram Erika

2009-03-17 @ 13:00:52
Postat av: Anonym

Grattis hoppas att du får en jätte bra dag.

2009-03-17 @ 17:59:20
Postat av: jenny w

jag skickade nyss

2009-03-17 @ 18:00:43
Postat av: Murjäkk

Hoppas att du har haft en jättefin dag! KRAM

2009-03-17 @ 18:26:52
URL: http://personalmurjack.webblogg.se/
Postat av: Maria i Råneå

GRATTIS!

Jag hoppas att din dag varit bra och att du får en fortsatt bra vecka.

Jag måste erkänna att jag är avundsjuk på er som jobbar så snabbt med att fixa i huset.

Det blir jättefint!



Kramar från Råneå

2009-03-17 @ 18:39:08
Postat av: Blommig

Stort Grattis på födelsedagen

kram

2009-03-17 @ 20:12:58
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Eivor / Ejja

Lite sent...men en stor Grattis-kram till dig!!



KRAM!

2009-03-19 @ 09:50:24
URL: http://eivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback