Bra flyt

Just nu känns det som att jag har ett bra flyt i nästan allt. Mina dagar i storstan gav mig ny energi och kraft och jag längtade tillbaka till jobbet. Mässan med klubben tuffar på och nu är det bara 2 veckor kvar. Måste erkänna att jag är lite nervös inför allt och tänk om vi glömt nåt? :) Nåväl, Martin är inställd på att jag är borta fre-sön i princip och jag ser fram emot att träffa alla goa pysslare.
Jag har firat min födelsedag och det har varit jättekul. Är med i en födelsedagsswapp på klubbens forum och jag har fått så mycket fint! Se här bara:

Jättefint kort och tjusiga band samt en chestnut roan fluid chalk. (Nova hjälpte mig att öppna paketen och fluid chalken ramla ur ett paket men jag tror att det var ur detta. :) Tack snälla Veronica!

Från Anna U fick jag snygga brads, jättefin blomma och tickets vilket jag har önskat mig länge. (fast jag tror jag glömde skriva det på önskelistan så du lästa mina tankar där) Tack snälla du!

Från Cornelia, Sussig, Kristin och Ullebulle fick jag en massa underbara saker: bokmärke, akrylfärger, pärlband, velvet ribbons (supertack!), rubons, chestnut roan fluid chalk och träbokstäver, vände visst N fel ser jag nu. :D Tack snälla ni!

Från Carina fick jag en ny hörnavrundare som jag länge önskat mig. *jippi* Tack snälla du!

Från Lena fick jag välbehövliga skärblad till min Fiskars och chestnut roan som man aldrig kan ha för mycket av för jag använder det typ jämt! :D Supertack!

Tjusiga chipboardbokstäver av Emma. Längtar tills jag får måla dom med mina nya akrylfärger. Tack snälla du!

Sen så har jag fått mycket annat fint också som denna underbara blombukett av min mamma och ena bror.

Underbara tulpaner med pengar till nåt till huset, från mamma (igen), pappa och alla mina syskon med familjer.
Jag fick av min älskade Martin ett presentkort på valfri belysning hos Massive .
Underbart halsband gjort av lilla gumman.

Mera vackra blommor av Johan, Åsa, Filippa och Herman.

Läckra handdukar av svärmor och svärfar samt dessa snygga gardiner och kuddar:


Krukboken fick jag av David. Den blir perfekt nu till våren. *gnuggar händerna av förtjusning*

Detta urgulliga fågelmatarhus fick jag av min goa vän Madde md familj.
Sen fick jag ett jättefint halsband och champagne av svärfars kusin Sofi och hennes man.
Jag är supernöjd med allt! Tack så jättemycket! *glad*

Kommentarer
Postat av: Martina

Det går inte så bra med pappa.. han är i uppsala nu och ska opereras imorn igen.. men vi håller tummarna att allt går bra.. pappa har inte velat att det ska komma ut att det blir en till operation, därför har jag inte sagt nått till dig men jag vill ju att du ska veta ändå.. Dom fuskade på senaste operationen, dom lämnade kvar 4 cm av tumören.. och og bort 3, vilket då betyder att den var hela 7 cm stor.. så nu ska allt bort.. håller tummarna! PUSSS!

2009-03-30 @ 15:25:33
Postat av: Martina

Hej Moster! Förlåt att jag inte ringt idag. Jag glömde helt bort det efter jobbet, jag var så trött!

Men pappa har vaknat och ligger med ett drän i huvudet nu för att det inte ska bli ett tryck i huvudet. Han sa till läkaren att han mådde bra.

Men det har inte vet är att förlamingen i ansiktet kommer nog förbli där, för läkaren hittade ingen ansiktsnerv..vet inte vad han kommer tycka om det, för det blir ju sull och spill och så när han äter. Men det är en bagatell tror jag när han lär sig och när mår bra i övrigt! :) KRAMAR!

Postat av: Jenny

Jo, vi hoppas också att det dyker upp det "rätta" huset inom en snar framtid.. vi får se hur länge det dröjer. Har i alla fall börjat spara ihop mer pengar till vårt blivande hus nu.. det kostar ju en del med pantbrev och lagfart.. flytt och ev. handpenning..

2009-04-02 @ 20:51:17
URL: http://loverose.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Heej! :) Ja det är lugnade verkligen, idag hade jag vart upp till röntgen, och fått ätit frukost och kvällsmat, så han mår bra! :) Bordet är från ikea och heter Bjursta. Den finns i olika färger..

Stolarna vi förmodligen kommer ta tillhör inte det bordet utan dom heter Börje. Tyckte dom passade bättre och var snyggare. Vi får se vad det blir!! :) Ha en fin helg du också! Pussa Nova från mig och hälsa att jag saknar henne! Kramar Martin också :)

2009-04-02 @ 21:58:30
URL: http://martiiniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback