Fikatajm...

Eftersom vi har en liten tomt och inte plats för en lekstuga så delar jag med mig av växthuset. Satte in Novas lilla soffa, bord och en stol och häromdagen så satt hon och Filippa där och fikade. Såg så mysigt ut!
OBS: Växthuset är inte helt klart än eftersom jag for till Dalarna tidigare och när jag kom hem så var det dags att plantera. Vi har satt upp ny panel på väggarna och gjort nya hyllor men vi ska måla det på insidan nästa år i stället. Först ut är ett par "förebild" på hur det såg ut innan vi satte igång:


Så här såg det alltså ut innan vi började...Sen blev det så här fint:


Tomaterna växer så det knakar. Ser så fram emot vår första skörd. :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej!

Skummade igenom din blogg i jakt på en blomma egentligen. Jag har en vän som heter Anna som har en dotter som heter Nova, men de bor i Dalarna. Sen har jag en kompis i Luleå som håller på med scrapbooking... Själv bor jag norr om Sthlm med familj, och älskar min trädgård. ha det gott!

2009-07-29 @ 00:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback