Så här vill jag också ha det....


Kommentarer
Postat av: Maria i Råneå

Vilken dröm va?!

Jag trodde inte det var sant då jag satt och dreglade framför datorn (då jag såg denna film på Youtube).

Hur i hela friden väljer hon ut vad hon ska ha med sig på en scrapträff???

2009-02-16 @ 20:16:34
Postat av: Eivor / Ejja

Ja, tänk om man hade det så!!! Jag som var ganska nöjd med min lilla hörna asg

Du frågade tidigare om var jag hittat pappret/almanackan och jag måste få komma tillbaka med svaret, är på jobbet. Jag har beställt det från ngt företag, men kommer inte ihåg vart och det är blanka sidor som jag stämplat datumen i.



Ses på lördag!

KRAM

Postat av: Marielle

Du är utmanad, gå in på Http://mellaskrypin.blogg.se

2009-02-18 @ 20:47:20
URL: http://mellaskrypin.blogg.se/
Postat av: Marja

Allt jag har att säga om det där är: HOLY COW!

Jämfört med hennes rum så är min affär pytteliten! Hjälp vad hon hade grejer! Jag skulle drunkna i allt! =)

2009-02-19 @ 16:15:29
URL: http://skrappikulma.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback