Trött

Packat hela förmiddagen och jobbat hela em och kvällen och det känns. Klockan är knappt 22  och jag är redo för sängen. Hoppas jag är piggare i morn för då ska jag packa ännu mera. :) Känns otroligt spännande med flytten. Det har aldrig varit roligare att packa. Jag skrev en gång i ett inlägg att jag är trött på att flytta. Efter den här gången så hoppas jag att det dröjer mkt länge till nästa gång. Tror knappast vi växer ur det här huset men man vet ju aldrig.
Nu, ska jag gå och sova sött bredvid min älskling.

Kommentarer
Postat av: Ulrika V

Hej!

Hamnade här av en slump, men jag känner ju dig. Hänger tydligen inte alls med. Vart ska du flytta?

Maila mig gärna privat.

Och kom gärna på Kulturnatten på mitt program på Skådebanan Stationsg. 38 kl. 19 den 6 sept, gratis inträde. Det blir uppläsning av dikter ur min diktsamling Hemlängtan + dragspel av fantastiska Görel Särs.

Hälsn. Ulrika

2008-09-04 @ 13:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback