Trött och glad

Ja, så kan man beskriva mig just nu. Jobbat hela veckan, packat hela lgh, tvättat kläder, plockat och fixat. Hela veckan har varit intensiv!
* I veckan pratade vi med Telia ang telefoni, bredband och digitaltv.
* Jag har sagt upp elabonnemang och telefon.
* Igår köpte vi en till bil, en liten söt golf diesel.
* Vi har idag pratat med banken och bestämt hur vi ska lägga upp lånen.
* Nova har varit med Martin och hälsat på på sitt nya dagis som för övrigt är samma avdelning som Martin en gång i tiden gick på.
* Vi har oxå fått veta att dom som ska lgh efter oss vill ha den a s a p så det blir snabba ryck för jag vill bli kvitt den a s a p!
Och ikväll så gick luften ur mig. Blev väldigt trött och fick ont i ryggen så jag tog ett break. Myst framför tv med Nova och Martin bland alla kartonger. Ska strax gå och sova för i morgon är det full fart igen. Ska tvätta fönster och torka ur skåpen och sen får vi se hur mkt mer jag hinner med. Det ska ju vara fint väder i helgen så jag ska nog vara ute med Nova en stund oxå. Hur trött jag än är så är jag ändå världens gladaste. :)

Kommentarer
Postat av: Maria i Råneå

Om du är glad nu, vänta bara tills ni ska sova i ert egna hus första natten!



Hoppas ni får en fin helg (trots allt packande och städande)



Kramar från Råneå

2008-09-13 @ 07:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback