Vårruset

På Novas dagis så hade de vårruset i torsdags. Det har sina fördelar att jobba kväll ibland för nu kunde jag vara med och titta, ta kort och filma. Nova var jätteduktig och sprang fort. Här är några bilder:
Det här är efter loppet. Fick inga bra bilder på bara Nova när hon sprang.
image567
image568
En medalj!! Manne kikar fram också.
image569
Bästisen Sabrina.
image571
Belöningen.
image572
Det var så kul att jag kunde vara med och titta. Nova sprang så fort och var jätteduktig!

Nu skiner solen från blå himmel. Synd att man måste stanna inne och städa, tvätta och sy! (Syr nya kuddar till båten) I morgon däremot, då ska jag vara ute och hitta på nåt. Önskar er alla en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder =)

Postat av: Mila

Å jag ser min prins oxå på ett av korten!

Kram på dig Anna!

2008-05-26 @ 10:31:49
URL: http://metrobloggen.se/camillaslivochlustar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback