Vårkänslor

I dag skiner solen från klarblå himmel. Det känns så skönt att det är mars, det är ju vår i luften! Känner mig på glatt humör i dag. Ser fram emot en skön promenad till jobbet. Fått mer och mer ansvarsuppgifter och det här är så kul!! Älskar siffror och administration. Äntligen får jag hålla på med sånt jag tycker är allra roligast. Hålla ordning och sortera papper, ta fram underlag och rapporter och all vad det nu är. Excel och jag kommer inte så jättebra överens men jag lär mig mer och mer varje dag. 

Nu ska jag laga lite lunch och ta en god kopp kaffe innan jag knallar i väg. Önskar er alla en fin dag! 


Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för grattiset! Jo det känns verkligen spännade! Nu är det mycket på gång och jag längtar till den 30maj när vi får nyckeln till huset. min lägenhet har jag kvar tills sista juni så man har en månad på sig att flytta och städa

Kram Milla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback