Vänner

Nu blir ni chockade av att jag gör två inlägg på en dag. :) Men jag kände att jag måste skriva av mig lite mer. I går kväll satt jag hemma hos Madde tillsammans med henne och Milla och vi pratade om ditt och datt. Det blev mkt hussnack eftersom Milla precis flyttat till ett hus och vi letar fortfarande. Jag slogs av tanken att jag tyckte det var så trevligt att prata med vänner och hur viktiga dom är. Mitt i allt så får jag ett sms av en annan kär vän, Eivor. Det var ett så omtänksamt och fint sms och jag blev superglad. Tack snälla du för det!
Sen jag flyttade till Luleå så har jag känt mer och mer att jag har kommit hem. Jag har aldrig varit en stadsmänniska men den här staden gick direkt in i hjärtat på mig. Faktiskt redan första gången jag var här för 8 år sen. Det kändes helt enkelt som om jag kommit hem. Sen om det berodde en hel del pga mannen i mitt liv som jag var  och fortfarande är vansinnigt förälskad i vet man ju aldrig. :)  Här i Luleå har jag en älskad familj, underbara vänner och mitt hem. Det kan inte bli bättre än så. Tack för att ni finns!

Kommentarer
Postat av: Martina

det var roligt att du ringde, det är det som räknas :P jaha det vart inget hus denna gång heller? tråkigt, men det ska bli roligt att träffa er!! har min lediga helg då också.. håller tummarna för att vädret blir bra! ha en fin vecka nu! krama nova ifrån mig! krams!

Postat av: Eivor / Ejja

Jag blir glad av det du skriver! Jag är glad att jag började scrappa och träffade dig ler.



Ha en bra dag!



KRAM till dig vännen!

2008-07-08 @ 09:07:14
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: martina

ja det ska bli jätteroligt :) ta det lungt på vägen hit! kramkram!

2008-07-08 @ 19:26:09
URL: http://martiiniz.blogg.se/
Postat av: Maria i Råneå

Jag har nämnt det tidigare och nämner det igen: det är så roligt att läsa dina inlägg. De är varma, mysiga och känns ärliga. Allt är inte rosenrött och toppen alltid, men det känns alltid äkta och påminner oss andra om hur livet kan vara och att det kan finnas fler som tycker och tänker som man själv gör.



/Kramar från Råneå

2008-07-09 @ 22:06:52
Postat av: Jessica

heej, allt är bra med mig, har precis kommit hem från Värmland, ska på kryssning nu med en kompis:D är det bra med er??

Vad synd att ni inte kommer ner till stockholm...

Jasså, hur gammal är Marielle?? Vad kul att hon har fått en liten bebis=)

Ni får också ha en bra sommar! Saknar er!

pussar o kramar!

2008-07-11 @ 12:31:47
URL: http://jessica09.blogg.se/
Postat av: Milla

Anna, du missade världens fest! Vi får göra om det när du oxå kan komma!



Puss!

2008-07-21 @ 14:29:38
URL: http://metrobloggen.se/camillaslivochlustar
Postat av: Jenny

Hej hej.. Antar att ni är på semester nu..hoppas ni har det trevligt! Vi måste ta och ses någon dag när ni kommer hem. Åker bort en sväng nu till Kalix med tjejerna medan Lars jobbar, men sen när vi kommer hem igen.. Wilma saknar Nova.. kram kram

2008-07-22 @ 23:33:57
Postat av: Catta

Vänner gör livet värt att leva och i nöden prövas dom bäst!

Jag har lagt ut en utmaning på pysslarnas forum, skulle vara kul om du nappade! Kram

2008-07-27 @ 13:02:04
URL: http://cattasattac.blogspot.com
Postat av: Sigveelida

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2008-09-12 @ 10:28:01
URL: http://sigveelida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback