Som utlovat...

Jag har ännu en gång städat och gjort om i scrapvrån. Efter vårens alla träffar så låg allt intryckt och huller om buller. Visade en bild igår och här har ni svaret på vad det var:

Nu när mappvagnen är såld så har jag införskaffat denna byrå och ny förvaring för mina papper. I byrån förvarar jag akrylfärg, stämplar och stämpeldynor, chipboard, extra skärblad till papperskäraren och övriga kontorsmaterial som inte har så mycket med scrapbooking att göra. Ovanpå så står grodan och tången redo. Min nya skissbok av Becky Higgins ligger även den redo att utforskas.

Beklagar bildkvaliten men här är min nya pappersförvaring. Tanken var att jag skulle ha en låda till mönstrat och en till cardstock men det räckte inte. Det mönstrade papperet fyller nästan båda lådorna så cardstocken hamnade i väskan bredvid. Måste nog köpa en till sån där låda. Tycker dom är mycket smarta. Bara å bära med sig när man ska på träff och papperen är skyddade mot damm, smuts och små fingrar.

Här har jag hängt upp lite smått och gott och en del av det jag köpte på Storyhouse. Ser ni väska längst in? Visst är den snygg!! I simply lööööv the colours!

Här är ett annat nyförvärv. Med 25% rabatt på Skaparlusten så kunde jag inte motstå denna karusell som man kan fylla med en massa härliga saker. Den är såååå snygg!

Högst upp till höger ser ni min nya fotoförvaring även den inköpt hos Skaparlusten. Räckte inte så långt men nu kan jag i af dela upp fotona mer än jag kunde med den rosa bredvid. Dessutom är det plats för stora foton och halvklara lo´s i facket under. Me like!

Ser ni plåtlådorna längst upp? 25 kr st på Åhlens. Perfekta för Cuttlebugdies och clearstamps!

Å här är senaste projektet. Minns i Baby albumet jag gjorde tidigare? Nu ska jag börja på Family albumet och jag tror det blir med dessa papper. Måste bara hitta lite mer maskulina färger också eftersom Martin är med på många bilder.
Det här blir kul!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Vad fint du har fått till det nu! Var har du hittat dessa suveräna lådor som du förvarar papperen i? nyfiken



Här finns det massa tips o bra idéer, jag försöker hålla på att röja på kontoret/pysselrummet men när det är fint väder så är jag hellre ute. ;)



Kram, Gunilla

Postat av: Eivor / Ejja

Konstigt men jag har engelskt tangentbord nar jag skriver hos dighmmm.

Fint du fatt, och roligt att du borjat med ett nytt minialbum. Kanske far vi hjalpas at med ideer. Papprerna du har tankt att anvanda tycker jag var superfina. Ar de kanske nya...

Lite brunt funkar val som maskulint tycker jag. Kul att se vad du kommer att skapa och hur det blir. Jag har ju bara kommit en LITEN bit pa vag.

Ha en bra dag!! Vi hors senare.



Tusen tack for igar, och vilken fin bild pa de sma.



KRAM

2008-07-29 @ 10:17:52
URL: http://eivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback