Bildbevis

Ja, som jag skrev tidigare så hade vi en härlig semester. Intensiv som vanligt men ändå härlig. Titta här bara:

I flyget på väg ner...Shrek sitter tryggt fastspänd på en egen plats...

Charlies lekland i Borlänge. Ungerfär som Leos här i Luleå men mkt mindre. Alldeles lagom egentligen för nu var det lättare att hålla reda på Nova när hon sprang runt.

Efter Dalarna och ett trevlig besök hos mina föräldrar, syskon och gamla vänner (varför tog jag inte mer bilder där?!), så for vi till min brorsdotter Marielle och hennes son Izak i Göteborg. Vi bodde hos dom medans vi utforskade staden och andra spännande orter.

Lekplatsen utanför där Marielle bodde. Ser ni snurrgungan? Jag får plötsligt flashbacks från skoltiden...:)

Vi hittade Noaks ark bl a....

Slottskogen...

En farbror David...

Fler spännande lekplatser...

En tur till Varbergs fästning och ett besök hos Bockstensmannen...Men innan vi for till Varberg så for vi till Ängelholm där jag shoppade järnet hos
Storyhouse Mkt, mkt, mkt fint i den butiken och extremt farligt för plånboken men ack så skoj det var. Snacka om att va som en unge i en godisaffär!

Utsikten från fästningen...

Nova, Izak och jag poserar bland soffkuddarna. Jag vill oxå ha en sån skön soffa med massor med kuddar!
 
Den stolta modern...Tack snälla gumman för att vi fick bo hos dig och Izak. Det var så trevligt och jag ser fram emot nästa gång vi ses! *kram*

Goa små tår...

Den här goa tösabiten hittade vi på vägen hem. ;) Vi sträckkörde Göteborg-Luleå och det var trevligt med lite mer sällskap efter vägen. Vi startade 09.30 i Göteborg och tanken var att vi skulle ta in på hotell nånstans i Sundsvallstrakten men vi körde och körde och körde och vips så var vi hemma 03.30 på natten. Nova ville inte sova på hotell och var den som var gladast, piggast och busigast under hela resan. Vars får hon sin energi från?!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Sååå roligt att ni var här på besök!!Jag måste komma upp till er i Luleå och träffa er och se hur ni har det!!Och min kusin Nova är så söt och snäll,längtar tills jag får träffa henne igen..Anna du är den bästa faster man kan ha!!!!Jag älskar dig!*Kram*

2008-08-01 @ 19:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback