En till...

Måste ju visa lite bilder oxå....Så här såg det ut i köket när vi höll på med brorsans album...
image488
image489
Visst förstår ni väl att jag behöver ett större scraprum än min lilla skrubb?! (se tidigare inlägg) *S*

Det kom snö häromdagen så jag och Nova kastade oss hejdlöst ut efter frukosten för att njuta av det fina vita pudret för vis av erfarenhet så vet jag ju att det är nog borta snart.
image493
image490
image491
image492
Mycket riktigt. Allt håller på att regna bort aws. :(
Slutligen en bild på mig. Måste ju visa upp mina nya glasögon! :)
image494

Kommentarer
Postat av: Blommig

Ser himla mysigt ut i erat kreativa kaos *fniss*
Jo man får verkligen ta vara på de dagar då det är nå snö ute...nu är det ju grön gräsmatta igen.
Snygga glasögon!!
kram

Postat av: Carina

Snygga glasögon! Härliga vintriga bilder :-) Det är ju som sagt inte lika trevligt nu i ishalkan och vattenpölarna. Så fin mössa hon har Nova *me like*
Kram

2008-01-17 @ 20:04:53
URL: http://cinodesign.wordpress.com
Postat av: Arnemary

Excellent site. It was pleasant to me.

2009-07-03 @ 08:20:02
URL: http://arnemary.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback