Terapi del 2

image500image501image502image503image504

Kommentarer
Postat av: Gunilla.F

Snygga LO du har gjort och du... jag är övertygad om att du klarar din nya jobb-utmaning lätt som en plätt!
:)

Kram, Gunilla.F

Postat av: Eivor / Ejja

Underbara saker du skapat och vad mycket!! Härligt att få sitta så mycket och scrappa, lite avens*ler*.
Har tänkt på dig och håller tummarna att din nya vecka har startat bra och du kommer att fixa detta med jobbet. Ta djupa andetag och kom ihåg att du är duktig!!

Kram

2008-02-04 @ 10:39:37
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Jenny

åhh vad du är duktigt och vad du hinner med mycket när du har inspiration. :-) Du ska se att det går bra på jobbet, är nog bara jobbigt med allt nytt. Säg vem som inte skulle känna sig lite smått förvirrad. Det här fixar du...Kramar från oss

2008-02-04 @ 13:14:30
Postat av: Maria i Råneå

Åhhhh.... jag blir kär..... Det här är så snyggt/gulligt! Tänk om jag hade orken/inspirationen till att göra ett helt projekt (och inte bara ett kort eller en LO). Nåja, kanske när jag blir mer rutinerad....

2008-02-04 @ 16:05:01
Postat av: Blommig

Oj så mycket fint du har gjort! Super fint och alla detaljer är toppen!
Härligt att du fått tid att pyssla! Och ännu mer blir det denna månaden!
Kram

2008-02-04 @ 17:50:58
URL: http://Shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback