Polletten har trillat ner...

Det tar ett tag men till slut händer det. Polletten trillar ner och man inser vad man har begivit sig inpå. Har berättat tidigare att jag vill göra mer på jobbet, klättra uppåt och få mer ansvar. Nu är det på gång. På måndag ska jag börja hålla i utbildningarna för dom nya säljarna tillsammans med min chef E. Och nu börjar jag bli rejält nervös. Var med på frukostmötet i fredags med dom andra gruppcheferna och försäljningschefen här i luleå och det stod helt still i hjärnan på mig. Tyckte inte jag fick fram nånting som var bra och jag kände mig bara dum. Paniken ligger på lur och jag är rädd att jag ska göra bort mig. What have I done?!

Helgens ordspråk:
Security is mostly a superstition. It does not exist in nature.
Life is either a daring adventure och nothing.
Helen Keller, lecturer

Kommentarer
Postat av: Blommig

Du kommer att klara det gallant gumman! Inte tänka såna tankar nu. Bara positivt! tänk: "jag är bäst, det här fixar jag"
Så tänker Kajsa Bergqvist när hon ska hoppa över ribban. Hade hon inte tänkt så tror du hon hade klarat att komma över ribban då??
Nä go for it girl Du e bäst!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback