På begäran!

Hej alla mina bloggläsare!
På begäran av Madde så kommer här ett blogginlägg. Jag vet, jag har inte skrivit nåt på flera dagar och det är oursäktligt. Här kommer nu en rapport från de senaste dagarna:
Måndag: Vakna, äta, diska, städa, jobb...
Tisdag: Vakna, äta, dagis md Nova, laga stor köttgryta, trevlig kaffestund hos Madde, jobb....
Onsdag: Vakna, äta, Nova ledig(skönt! Jag ledig? Nejnej...), jobb....
Torsdag: Uppdatering kommer....

Btw, fr o m måndag går jag upp till heltid. Dvs mer jobb och mer mindre tid att blogga. ;)  Men, jag ska inte sluta blogga. *s* Allt lugnar sig nog snart bara jag kommer in i mina nya gängor.
Nu, ska jag gå och pussa Nova och kramas med Martin. Vi synes!
Ps. Madde: Tack för att du påminner mig om mina sysslor, känns skönt att nån håller koll på mig.*s* Ds


Kommentarer
Postat av: deleine

Öhm..... *skäms lite här* Vist är det bara en slump att mitt namn nämns på flera ställen i din blogg? Vist pratar du om någon annan?!?!??!?!?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback