Min farmor...

...hette Olivia och hon är Novas namne. När vi väntade Nova så sa jag till Martin att om det blev en tjej så ville jag att hon ska heta Olivia. Martin var inte lika förtjust i ideén men då sa jag att hon i allafall ska ha det som mellannamn och så blev det. Klubbens januariutmaning bestod av en skiss som jag direkt kände att jag ville göra med ett foto av min farmor. Visste vilka papper jag ville använda också. Min farmor var en underbar människa som tyvärr gick bort 1986, bara 70 år gammal. Fotot är från hennes bröllopsdag och jag tycker hon är vacker som en filmstjärna!
image531

Kommentarer
Postat av: deleine

Åh va fin, trotts att den är rosa så är den grymt fin. =O) Jag har beställt grejer... Fast inte så många... bara lite. Tyvärr så är de sjuka så jag får ingen leverans förens i nästa vecka =O/ men men, den som väntar på något gott!!!!

Postat av: Maria i Råneå

Jag ser en likhet mellan er! Som jag skrev tidigare till dig, det var en jättefin LO!

2008-02-19 @ 15:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback