Nya alster

Först ut är en doppresent till min brorsdotters sons dop. Jag gjorde först en canvastavla och sen ett minialbum efter en ide av Pysselgumman . I hjärtat på tavlan ska det vara ett foto på Izak från dopdagen.
image545
image546
image547
image548
Sen kommer minialbumet. Det är 2 fotoramar som jag har satt som fram och baksida och för första gången i mitt liv så har jag sytt med symaskin på ett alster! :)
image549
image550
image551
image552
image553
image554
image555

Sen över til några lo´s jag gjorde under mässan och under träffen i helgen. Kan inte publicera alla eftersom det är människor på bilderna som inte vill bli publicerade.
image557
image559
image560image561
Jag har börjat med ett album om sommaren 2005 då vi flyttade från Norge och hit.
image563
image564
image565
image566
Det gick fint att ha med sig Nova på träffen om än hon blev uttråkad efter några timmar och ville hem. Hon kom och gick lite som hon ville under helgen. I går efter träffen var vi bjudna på middag hon Martins bror med familj. Det var mkt trevligt. Lille Herman har blivit så stor och sitter själv nu. Filippa kom på scrapträffen oxå men hon tröttnade lika fort som Nova. :) Dom lekte desto mer i går kväll.
Det var allt för den här gången. Dags att göra sig i ordning för jobb så småningom. Ska jobba kväll i dag eftersom vi har nya säljare som ska ta samtal. *spännande* Måste kika in på hemnet först bara och se om det kommit nåt nytt och spännande vilket jag betvivlar. Det var verkligen ett drömhus som slant oss ur nävarna. :(


Kommentarer
Postat av: Anna G

Du är så duktig på att göra Los, och vilket underbart minialbum. Det kommer jag vilja lifta om det är ok;)
Va läckert med att kombinera Beuty Queen och Vixxen å "sommar i Trysil"

2008-04-28 @ 12:44:06
Postat av: Maria i Råneå

Vilka läckra alster! Jag älskar din stil på de som är lite gammeldags, supersnygga!

2008-04-28 @ 15:56:04
Postat av: deleine

Boken var juh grymt snygg både jag och Benny blev imponerade och jag tar tacksamt emot tips på hur man gör dem!!!!

Postat av: Blommig

Ååå så fina alster du har gjort!!
Minialbumet var helt outstanding! Hur sitter boken ihop i ryggen??

Härligt att ni hade en bra pysselträff kram

2008-04-28 @ 18:03:38
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Lise-Lott G

Åh, vad mycket fina saker du skapat. helt underbara LO´s och minialbumet är ju helläckert.

ha det gott!

kram Lise-Lott

2008-04-28 @ 21:10:09
URL: http://liselottg.blogg.se
Postat av: Kerstin

Så fina alster du har gjort! Tycker allt är fint, men jag måste säga att tavlan är helt outstanding! Gillar alla fina detaljer. Du är så otroligt duktig!
Ha en skön valborg!

2008-04-30 @ 20:05:07
URL: http://annsias.blogg.se/
Postat av: Eivor / Ejja

ÅÅÅÅÅ så mycket fint!! Jag hoppas jag får se minialbumet på riktigt, det var så vackert! Kul att du gått lös med symaskinen*ler*.
Sedan tavlan...super, superfin! Dina layouts...ja, fortsätter med orden finfint!
Hoppas vi ses snart! Håller tummarna att hemnet erbjuder ngt snart och ta hand om dig.

KRAM

2008-05-01 @ 13:42:59
URL: http://www.eivor.blogg.se
Postat av: Sussig

Anna du är så otroligt duktig. Minialbumet och tavlan är ju helt otroliga, vilken fantastisk present att få.

Huset som är menat att bli ert kommer, var så säker även om det känns tråkigt att vänta.

Ha en bra helg!

Sussi

2008-05-02 @ 13:31:31
Postat av: Jessica (AirSpirit83)

Vilket härligt minialbum.... Avundas din kreativitet. Om man ändå vore så skicklig med sina alster.

2008-05-09 @ 12:35:02
URL: http://scrappaarskoj.blogspot.com
Postat av: carina B

Vilket FINT album!!
och naturligtvis tavla också!

2008-05-10 @ 08:27:07
URL: http://www.scrap-ateljen.se
Postat av: Theresa

Hej och tack för dina söta ord :) Himmel så tjusigt du gjort! Tack för att du skrev och tipsade så jag fick se OCH canvas-varianten lånar jag nog någongång om jag får.
Kram från Theresa

2008-05-14 @ 14:21:26
URL: http://www.pysselgumman.se
Postat av: Linda

Oj vad snyggt du gjort. Jag är grymt imponerad! :)

2008-05-22 @ 00:15:35
URL: http://liiindans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback