Helgens bravader...

Var på klubbens scrapträff i helgen och så roligt har jag inte haft på länge. *s* Först tjejmiddag med ett härligt gäng på fredagskvällen. God mat och dryck och en massa skratt. Sen var det dags på lördag morgon att bege sig till lokalen och scrappa. Fick inspiration till tusen när jag var där och jag gjorde ett minialbum och 2 layouter. Helgen gick alldeles för fort. Ni ser mer bilder från träffen på Annelies blogg eftersom batteriet på min kamera tog slut. Inspirationen höll dock i sig och i går gjorde jag 2 layouter till. Här ser ni resultatet från helgen: Först framsidan på minialbumet jag gjorde. Har skrivit ut alla foton jag tagit med min gamla mobil. Dålig kvalite på bilderna  men ändå en kul grej tycker jag.
image340
image341
image342
image343
image344
image345
image347
image348
Å här kommer första 12x12 layouten jag gjorde och det är en till min b o m.  Är numera häktad totalt på cuttlebugen och dom fina swirls man kan göra med qk revolution dies så nu har jag gjort slag i saken och beställt en egen bug! *superglad*
image349
Även denna är till  min b o m.
image350
Å en till...
image351
Min första jul som firades på 3 (!) ställen.
image353
image354
Å slutligen en layout om min morfars pappa och hans andra fru. (morfars mamma dog när han var liten)
image355
Ja, det var det hela. Tack för en underbar helg tjejer!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilka underbara layouter du har gjort!!! Va bra att inspirationen höll i sig även efter träffen! Jag har haft inspiration men inte tid :( Ska försöka ta mig tid till helgen!
Tack för en trevlig helg!
KRAM

Postat av: Annelie

Du är tagen¨på min blogg

2007-09-05 @ 16:24:17
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Jenny

Åhhh vad fina layouter du har gjort! Du är så otroligt duktig!

2007-09-06 @ 20:09:04
URL: http://loverose.webblogg.se
Postat av: Lostsurface

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2007-12-20 @ 23:24:34
URL: http://lostsurface.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback