En utmaning...

Jag har blivit utmanad av min kära vän Eivor  och så här funkar det ....

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget
blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler.
I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn.
Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på
deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

Här är fakta / vanor om mig...

1. Jag dricker 3 koppar kaffe per dag.

2. Jag slår på datorn direkt efter frukost.

3. Jag är otroligt morgontrött.

4. Jag funderar mycket.
 
5. Jag ser mindre och mindre på TV, jobbar i stället. 

6. Jag älskar att scrappa.

7. Jag borde träffa min vänner oftare.

8. Jag lever i en vardag med -jag måste, - jag ska, - jag borde men får ändå inget gjort.


Det var lite fakta från mig, jag utmanar: Jessica Emma P Maria Carin
Kram och hej från mig!

Kommentarer
Postat av: Milla

Du är bloggutmanad i MIN blogg! :)

Postat av: Eivor/Ejja

Kikar bara in för att jag alltid är så nyfiken på om du lagt in något nytt. Du har också alltid så kloka ord som jag kan behöva.
Kram

2007-09-13 @ 22:59:55
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Murjäkk

Hoppas att ni har en underbar helg! KRAMS

2007-09-15 @ 20:29:57
Postat av: Carin

Hej nu kan du gå in och läsa på min sida, så har du svaren på utmaningen! Föresten så går de en bra film på bio nu om du hade lust att gå den heter "kärlek på menyn"
kram på dig=)

2007-09-15 @ 22:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback