Doften av grönsåpa...

...känner man nu i vårat hem. Har bytt sängkläder, dammsugit varenda hörn, list, möbel och golv. Skurat golvet, badrummet och tvättat kläder. Nu känns det rent och härligt. I går kväll var det fotboll på tv och jag tycker inte att det är lika kul med landskamper som med premier league så jag scrappade i stället. Kände ingen lust alls egentligen men jag tänkte att jag provar väl. Drog fram alla grejer och satte mej och en timme senare var den här klar:
image356
image357
Blev mycket nöjd faktistk. Det är ju skitkul att scrappa bilder om sig själv, i af när man är liten och söt. *s*
image358
Sen gjorde jag klar den här om min bror som jag började med under scrapträffen i umeå(!). Ville hålla den enkel så att fotot kommer till sin rätt. Under är en bild på dikten som Siv Andersson skrivit. Älskar hennes dikter.
image359
image360
Slutligen en lo som jag oxå påbörjade under träffen i umeå men som jag inte alls blev nöjd med. Gjorde om den helt i går och nu känns det mycket bättre. Vid midnatt var jag tvungen att slita mig från skapandet och packa i hop allt och försöka sova. Ville hellre fortsätta scrappa! Tog en evighet innan jag somnade, för att sen bli väckt av Nova som var snuvig och ville sova hos oss. Vid 5 höll jag på att ramla ur sängen så då gick jag in till Novas säng och la mig i stället. Fick sovmorgon men känner mig ändå seg. Nova har blivit förkyld och Martin är på väg att bli sämre. Lite dålig tajming eftersom mamma är på väg men vad gör man. Hoppas jag klarar mig själv bara.
Lovat Nova att vi ska scrappa senare så jag lägger nog ut flera alster senare. Ha en underbar söndag! *kram*

Kommentarer
Postat av: Blommig

Stort tack för din support igår! Det betydde massor! Känner mig lite lugnare nu.
Jätte fina Lo's. Gillar scrappa skarpt! Idag har jag också scrappat...känns som att jag fick krysta fram Lo'n jag gjorde...tog 4 timmar *wooo*
Synd att vi bor så långt från varandra annars hade vi kunnat kila över till varandra o scrappa på kvällarna när gubbarna gör annat! Kan ni inte flytta till Kalix...här finns många fina hus! *blink*
KRAAM

Postat av: Gullefjun

Super fina Lo´s.
Jag gillade den översta jättemycket :)
Ha en finfin dag.
Kram

2007-09-10 @ 14:10:31
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Eivor/Ejja

Hej , vad fina LOs du gjort! Det verkar ha lossnat när du väl satt dig.
Tänkte hojta till...du är utmanad på min blogg.
Hoppas vi ses snart!
Kram

2007-09-10 @ 15:36:59
URL: http://eivor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback