Deppig...

Känner mig låg i dag. Mamma for hem i går och det känns så tomt utan henne här. Det är jobbigt att bo så långt i från varandra. Det har varit så kul att ha henne här och hon har hjälpt mig med en massa som bara mammor kan. Sytt gardiner (eftersom jag är kass på det), sytt överkast till Nova (kan inte sy sånt heller), kommit med goda råd ang en massa grejer som vi pratat om. Synd att tiden går så fort.
Nova började på dagis vid nio så nu sitter jag här själv och deppsurfar och det ekar tomt i lägenheten. Den enda fördelen med den här dagen är att jag äntligen ska få träffa Eivor och Kevin och äta lunch med dom. Evigheter sen sist. Bloggar mer sen när jag är på bättre humör för det har hänt roliga saker som jag vill berätta om men jag orkar inte nu.

Kommentarer
Postat av: Gullefjun

Jag vet hur det e.
Min mor å far bor oxå för långt bort så vi träffas inte så ofta :(
Det e ju tur att det finns telefoner :)
Ha en bra vecka.
Kram

Postat av: Blommig

Skickar en stooor styrke kram till dig! Förstår hur du känner! Hoppas du snart känner dej lite gladare, kanske lunchen gjorde susen?
Vill gärna höra om vad som hänt...spännande!:-)
Kram

2007-09-24 @ 16:46:59
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Milla

Kram på dig gumman!
/milla

2007-09-24 @ 17:12:11
URL: http://mammamilla.blogg.se
Postat av: Linnea

Jobbigt att mamma for hem igår, men vad roligt att hon hjälpt till med så mycket. Är inte heller bra på att sy så det blir jobb för min mamma ;-)
Vad spännande att få höra vad som hänt! *nyfiken*
Kramis

2007-09-25 @ 15:19:37
Postat av: Milla

Känns det bättre idag?
Kram!

2007-09-25 @ 19:58:55
URL: http://mammamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback