Ups and downs...

*Mår äntligen bättre efter att kuren med antibiotika är slut.
*Nova har ramlat och slagit ut en tand. *aaaaj* Det gick bra men hon har en stor glugg.
*Kalkylen blev ok men det är dyyyrt att bygga hus. Fått liiiite kalla fötter. Väntar nog in tomterna som släpps i stan nästa år så hinner vi spara mer.
*Vi gjorde en enorm gryta med gulasjsoppa a´la Martin i dag. Mycket god!!!
*Båten är klar för vintervilan. *vemod*
*Det regnar och blåser. Höstigt värre. *brrr*
*Jag kommer inte fara till umeå till helgen. Känner att jag behöver vara mer med Nova. Har pysslarnas träff sista helgen i oktober att sikta in mig på i stället. Känns bättre att vara på hemmaplan.
*Pratat med pappa i telefon. Saknar dig!
*Packat bort en kasse med Novas urväxta kläder. *lite vemod* Det är roligt med alla framsteg men ändå lite vemodigt för jag tycker det går för fort.

Nu ska jag gå och tända lite ljus och mysa med min familj. Önskar er alla en fin vecka! *kram*

Veckans ordspråk:

Omnia vincit amor.

Kommentarer
Postat av: Blommig

Anytime gumman. Jag finns om du behöver mig!
Skickar en styrkekram
Och en kram till Nova också:)
Blir tomt utan dig till ume men jag förstår dig!
kram

Postat av: Carin

Stackars lilla tjejen :(
Skönt att du mår bättre.
Ha en bra vecka.
Kram

2007-10-07 @ 21:00:44
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Murjäkk

Hej vännen! Så bra att du mår bättre. Kram kram

2007-10-08 @ 19:44:47
Postat av: Eivor/Ejja

Skönt att du mår bättre. Hoppas att Nova mår bra också, obehagligt att slå ut en tand.

En bamse kram till dig! Tänker på dig!

Kramelikram

2007-10-09 @ 10:45:35
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Danialkatinka

Hello admin, nice site you have!

2010-04-16 @ 10:48:03
URL: http://danialkatinka.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback