Valborg...

...har varit och vi har haft en lugn och fin helg. På lördagen så for vi till Kalix och hälsade på Annelie. Martin for vidare till Happis en sväng för att titta på en bil. Jag, Nova och Annelie fikade och tog en promenad. Alltid lika kul att träffa Annlie och Nova gillade henne så mkt att hon ville inte fara hem! Ser fram emot nästa gång vi ses vännen!
På söndagen så jobbade jag lite extra och i övrigt var dagen lugn.
Här kommer lite bilder från veckan som gick...Nova och jag bakade i torsdags...
image248
Hon gillar att klä ut sig vår lilla tjej...Kolla in bootsen!
image253
I måndags jobbade Martin men jag och Nova for till hägnan med Lisa & Fredrik och barnen samt Veronica, Gustaf och Anton och vi grillade korv bl a och barnen sprang omkring och lekte. Nova gillar att gunga.
image250
På kvällen var vi bjudna till Lisa och Fredrik på grillmiddag tillsammans med Veronica, Gustaf och Anton och efteråt gick vi till brasan och kollade.
image251
Det var kallt så vi gick hem efter en liten stund.
image252
I går hjälptes vi åt att städa och sen for vi och handlade. Martin och Nova skjutsade ut mig till byn och sen hämtade dom farmor och farfar på kallax medans jag gjorde middag. Efteråt for vi hem och Martins bror David och hans tjej Jeanette kom på besök. Nova var en riktig spellevink som vanligt. Efter kvällsmat och ett bad så somnade hon gott. 
 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hon är så söt min kompis Nova:)
Ser ut som en riktigt härlig helg ni har haft! OCh som vanligt tar du så fina bilder!
Ser fram emot nästa gång vi ses också!
Kramar
Annelie

Postat av: Prebensina

Incredible site!

2009-08-31 @ 11:27:35
URL: http://prebensina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback