Tagen!

Jag har blivit "tagen" av Anna...

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blivit "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg samt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista på deras namn. Efter det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Så här är mina sex underligheter:

1. Jag träffade min sambo via icq. Vanligt nu för tiden men inte för 7 år sen. *ler*

2. Jag läser alltid slutet först när jag ska läsa en bok. Måste veta om det är en "happy ending".

3. Jag har ägt en Dodge Challenger -73a. Totalrenoverad och kanonläcker.

4. Jag har varit på en BSB konsert och skyllt på att jag var tvungen att följa med min systerdotter och brorsdotter...

5. Jag har 6 syskon, ca 25 syskonbarn och två syskonbarnbarn, kan inte hålla reda på allihopa. Är det konstigt att jag bara vill ha ett barn? *s*

6. Min högsta dröm är att kunna spela piano och gitarr.

Jag "tar": Jessie, Annelie, EmmaP, Jenny,  Fru Andersson och Hanna. *ler*

Kommentarer
Postat av: anna

ha de gott!

Postat av: anna

ha de gott!

2007-03-12 @ 18:06:43
URL: http://www.mammut.webblogg.se
Postat av: martina

haha BSB konserten ja :) det kommer man ihåg!
saknar er där uppe i lulä, hoppas ni har det bra!
kram mig.

2007-03-16 @ 14:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback