Veckan som var...

*Jag och Martin har jobbat nästan som vanligt.
* Novas sista vecka före sommarlovet och tur är väl det eftersom det blev jobbigt när jag skulle lämna henne på dagis i fredags. Hon grät och var helt hysterisk. Så olikt Nova och jag blev förstås helt knäckt själv. Fy, ville inte gå till jobbet alls och var helt rödgråten när jag väl kom dit. Som tur var så ringde Martin till hennes fröken efter en halvtimme och då var allt frid och fröjd. Händer det igen går jag ner till 50% och har henne hemma. Aldrig att jag lämnar henne på dagis i det tillståndet igen. *ryser*
*Världens bästa farmor och farfar ska hjälpa oss några timmar på dagen i veckorna som kommer tills jag får semester. Tack för att Ni finns! *kram*
*Jag och svärmor var till IKEA i går och jag spenderade mitt presentkort + x antal tusenlappar. Har tänkt mig en liten makeover i lägenheten. Tänkt ta före och efterbilder så ni får se.
*Bokat flyg och tåg till mig och Nova. Vi far ner och hälsar på mormor och morfar och resten av tjocka släkten i falun i juli. Martin kommer ner senare.
*Grillfest på jobbet. Mycket trevligt! Har så fina jobbarkompisar och det är kul att få umgås utanför jobbet oxå.
*Varit på 
Wilmas kalas i dag. Jag och Nova slog in hennes paket i morse och Nova gjorde ett fint kort. Novas och Wilmas dagiskompis Miriam med mamma var där oxå och det var kul att få träffa dom alla. Tack för en rolig dag!
*Våran bil funkar äntligen igen. Tack älskling för att du är så händig!
*2 veckor kvar till scrapträff i Umeå. *längtar*
*3 veckor kvar till semester. *ännu mera längtan*


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hej gumman!
Usch så hemskt att hon är ledsen lilltjejen. Skönt att hon fått semester nu i alla fall. Perfekt att ha svärisarna så nära så att de kan hjälpa till!
Väntar med spänning på att se vad du shoppat på IKEA! Är sugen på mappvagnen men jag har ingenstans att ha den...:(
KRAM

Postat av: Casperdaniella

Merci for all the wonderful writings

2009-09-02 @ 11:26:54
URL: http://casperdaniella.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback