En ledig dag...

I går tog jag och Nova ledigt från dagis och jobb. Vi hade en jättefin dag tillsammans och det var så skönt att få en dag extra efter helgen med Nova. Först gjorde vi en lunchpicnic och cyklade ner till våra vänner Eivor och lille Kevin. Från dom så cyklade vi längs med stranden till ett badställe. För kallt i vattnet för att bada naturligtvis men barnen lekte och sen åt vi våran medhavda lunch. Nova har nya sandaler, byxor och solhatt dagen till ära. Titta så söt Kevin är! Vilken sköning säger jag bara. *ler*
image276
image277
Tack kära ni för en trevlig dag! Det här måste vi göra om fler gånger.

När vi kom hem från våran picnic på stranden så var det bara att förbereda grillspett och potatissallad för på eftermiddagen så var det dags för den årliga grillaftonen på dagis. Bilder därifrån kommer senare.
En underbar dag tillsammans med min dotter, sambo och vänner. Precis som det ska vara.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilka härliga sommarbilder! Ser ut som ni hade en underbar dag!
ses snart!
kram

Postat av: Eivor/Ejja

Tack själva för en härlig dag! Så härligt att äta och fika ute, repris passar bra för oss.
Nova var så fin i sina nya kläder, synd att hon blev lite blöt *ler*.
Kram från mig

2007-06-05 @ 19:33:01
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: sara

Hejsan, vi känner inte varandra men jag kom in på din blogg av en slump.
Det är så att jag arbetar som Hudvårdskonsult för Mary Kay. Vi är ju sedan 2006 sveriges bäst sålda hudvårds- och makeup märke.
Jag tänkte fråga dig, eftersom vi försöker ge alla chansen att åtminstonde kunna säga att de har fått PROVA våra produkter vid något tillfälle, om du skulle vara intresserad av att just få prova lite? Det är helt kostnadsfritt och du får gärna ta med dig 1-3 vänninnor om du vet någon som kan vara intresserad. Det brukar bli en härlig stund på ca
1-2 timmar, och ett utmärkt tillfälle att få umgås med sina vänner. Det finns inget som helst köptvång utan jag är glad bara jag får chansen att visa vilka otroliga produkter vi har. vi har ju även en helt fantastisk karriärmöjlighet som vi erbjuder som man får anpassa helt efter vilket liv man har och det finns inte ett enda krav, bara en massa underbara tjejer som
man får skratta och applådera mycket tillsammans med. Gratis utbildning och mycket mer. Visst låter det intressant. Jag kan väl få visa för dig vad vi gör och berätta lite om Mary Kay som företag. Hör av dig till mig så bokar vi in en tid. MVH /Sara Lundmark

2007-06-07 @ 16:40:25
Postat av: Carina

Hej! Tack för din gulliga kommentar i min blogg :-)
Det Blossom jag är ute efter är mini och har sålts med en lila tång i begränsad upplaga tydligen. Jag kan ju alltid testa och fråga om hon har något till salu, för jag bara älskar detta alfabete och vill ha det nu :D Maila gärna över adressen kan jag kolla!

2007-06-08 @ 11:29:04
URL: http://carinas.webblogg.se
Postat av: Anna-Leena

Vilka härliga sommar bilder. Kan tro att ni hade en mysig picnic. Jag & mina två barn träffade ett par kompisar & hade picnic härom dan. SÅÅÅ härligt.
Ha en skön sommar :)

2007-06-08 @ 21:13:32
URL: http://mysans.webblogg.se
Postat av: Tobiasmarita

Great site!!!

2009-05-26 @ 10:41:35
URL: http://tobiasmarita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback