Söndag kväll...

Klockan är snart nio och jag har packat klart. Tror jag. Går här och funderar om det är nåt jag glömt. Som om vi skulle fara 500 mil bort och stanna borta i 3 månader när det i själva verket är 90 mil och 5 dagar. *ler*
Har försökt packa förnuftigt men när det är regn i luften och lite kyligt så måste man ju ta med både långärmat och kortärmat, också ganska tokigt. Det är som att det inte fanns affärer dit vi ska. En öde ö typ. *s* Det man glömmer får man ju shoppa när man kommer fram. Så enkelt är det.

I dag har vi haft en lugn hemmadag. Tvättat, städat och förberett packningen. Lagade middag för 5-6 st i går och samma i dag till både lunch och middag så att Martin har några matlådor under veckan som kommer. Hoppas du får en lugn vecka på jobbet älskling om än jag vet att det antagligen blir det rakt motsatta. Vi kommer sakna dig! *puss & kram*

Här kommer veckans ordspråk och med det vill jag önska er alla en underbar vecka:
 
Ju mer jag tänker på saken, desto tydligare tycks det mig
att livet helt enkelt är till för att levas.

Goethe

Kommentarer
Postat av: uve

Hoppas att du får en toppenvecka här nere i Dalarna! Kul att träffa familjen och gamla vänner. Ha det så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback