Mammas album...

Jag gjorde att album till  min kära mor som hon skulle få på mors dag men det blev lite försenat så hon fick det först nu på semestern. Många av bilderna har hon aldrig sett eftersom dom kommer från min farmor så hon blev naturligtvis väldigt glad. Känns så kul att ge bort en sån här sak när man vet att det är uppskattat.
Vissa bilder ser snea ut med det beror på scanningen.
image311
Framsidan, jag och min bror.
image310
Det är jag som är den lilla bebisen. Kolla in morsans brillor! Coola va? *ler*
image312
Det är jag på alla bilderna. Ser ni likheten med Nova? Den här loén är jag mest nöjd med i albumet.
image313
En stolt mormor myser med Nova.
image309
Nova, jag, mamma och min mormor.
image314
Min mammas mormor och morfar. Dom fick 13 barn(!!!) och min mormor är den enda av syskonen som fortfarande lever.
image315
Min mammas farmor och farfar.
image316
image317
Diverse bilder från 70 talet på en dubbel lo.
image318
Den här tjejen känner ni väl igen?
image319
image320
Jag, brorsan, syrran och mamma. Kolla vad söt jag är! *s*
image321
Snacka om fina äppelträd som min farmor och farfar hade.
image322
Bilden till vänster ovan tycker jag speciellt mycket om. Min morfar tittar nämligen fram bakom ryggen på min syster när vi skulle lussa för min farmor och farfar. Morfar dog 1994 så det är extra kul att hitta bilder där han är med.
image323
image324
image325
image326
image327
Slutligen en dubbel lo om mammas sommarstuga som ligger så fint vid trysilälven.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka fina LO´s!!
Vad duktig du är!!

Postat av: Blommig

Det är sååå grymt fint ditt album! Förstår att din mamma blev jätte glad för det! Du ska vara riktigt stolt över det. Svårt att välja ut någon favorit när det är så himla fint alltihop.
Det är så häftigt att du och Nova är så lika då ni var små. Man kan ju nästan tro det är Nova på bilderna på dig!
kram på dej min vän

2007-07-29 @ 23:31:48
URL: http://Shipp.webblog.se
Postat av: Anna G

wow, vilka lo´s! jättefina! Vi har inte flyttat
riktigt ännu, har ett år kvar i lule. Har bara sommarlov...=)
KRAM

Postat av: Hanna Johansson

Vilket underbart album! Och vilken present att ge sin mamma! Vad lika du och Nova var/är som barn!
Kram Hanna

2007-07-30 @ 11:56:58
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: Maria i Råneå

Helt UNDERBART! Vilken otroligt fin present (blev inspirerad, kanske gör något liknande....)
Det är några timmar som ligger bakom en sådan här fin present och den kan säkert inte annat än uppskattas.

2007-07-31 @ 11:09:11
Postat av: Kerstin

Vilket fantastiskt fint album och underbar present! Du är så himla duktig!

2007-07-31 @ 20:28:57
URL: http://annsias.blogg.se/
Postat av: Carola

Vilket fint album du gjort! Sketasnyggt!! :P
Hoppas allt e bra med dig o familjen.
Kramiz

2007-08-25 @ 12:45:49
URL: http://www.frejsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback