Makeover!

Var till en god väninna häromdagen och gissa vad jag fick?! Jo, nya möbler!!! Dom skulle byta ut det dom hade mot nya och jag var inte sen med att tacka ja till dessa. Tack supersnälla Sussi och Kjell för dom jättefina möblerna! Titta så fint det blev! Våran gamla tvmöbel har Nova fått som bord till sitt dockskåp. Bokhyllan och tv bordet i samma körsbärsfärg har vi haft sen tidigare. T o m Martin sa häromkvällen när vi satt i soffan men lite tända ljus att det har blivit mycket mera hemtrevligt nu. *ler* Det är stort för att komma från han. Ska köpa lite mera blommor senare så blir det ännu bättre.
image307
Den här byrån följde oxå med och den har fått sin plats i hallen. Lite trångt men det är det värt. Tycker lägenheten känns som ny nu. *glad*
image308

Kommentarer
Postat av: Blommig

Ååå så fint ni har fått det! Kul med nya möbler! Va roligt att till och med din M tyckte det blev bra...Det är inte säkert min M skulle ha sett det ens...hihi nä nu tog jag nog i lite!
Kram på dej gumman!

Postat av: Carina

Det ser jättefint ut :-) Grattis till er nya familjemedlem förresten, så härligt att kunna åka ut i skärgården en sväng.
Har mitt lilla brev kommit fram?
Ha det gott,
kram!

2007-07-29 @ 07:41:13
URL: http://carinas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback