En rolig helg...

I fredags kväll bar det av till umeå med Annelie och Carina. Trevlig resa med mycket prat och fnitter. Lite bilstrul men vi tog oss till lokalen på lördag morgon. Satt och scrappade till midnatt. Hade svårt att komma i gång men efter ett tag så lossnade det. Speciellt efter att självaste Malena hade hållit ett föredrag som inspirerade mig otroligt mycket. För er som inte är sänkt i scrapträsket så kan jag bara tala om att Malena är något av en guru inom scrapbooking i sverige. Jag fick t o m titta i hennes album! Något av ett hallelujamoment kan jag säga. *ler* Hon hade tagit med sig två layouter som vi fick scraplifta och jag vann den ena tävlingen med mitt bidrag:
image279
Jag gick wild & crazy med band, knappar och papper. Det var riktigt kul att göra den här. *stolt*
Jag, är skrivet med qk revolutions alfabet abigail. Tycker det är så superfint! Har kommit på under helgen att jag hemskt gärna vill ha en cuttlebug. Den stansmaskinen tar alla dies på marknaden. Vill så gärna ha en som tar stooora dies som just abigail. Ska ju till falun nästa vecka och pappersvinden har visst dom...*visslar och tittar i taket*
Jag gjorde flera lo´s men några av dom är inte helt klara så jag kan inte visa dom än. Gjorde ett kort oxå men personen i fråga som ska få det har inte fått det än så jag visar det sen. Efter den tröga starten i lördags så välllde inspirationen fram och jag kände en sån otrolig glädje över att jag har denna underbara hobby. Tack Malena för ditt föredrag eller peptalk som jag skulle vilja kalla det. Här är fler bilder från helgen:
image282
Annelie är djupt koncentrerad. Kolla vilken fin namnskylt hon gjort! Beklagar bildkvaliten.
image283
Carina lika koncentrerad.
image285
image284
Ni ser fler bilder från träffen på Annelies och Carinas sida. Tack tjejer för att ni gjorde träffen så kul! Ser fram emot nästa gång.


Kommentarer
Postat av: Blommig

Ja gu va roligt vi hade!:-)
Det måste bli fler gånger!
Din Lo är jättte jätte jättte fin!!! Du förtjänade vinsten!
Är också sugen på en bug men jag måste nog som sagt hålla mig till min tång ett tag till :-)
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback