Självisk?

Känner mig lite självisk i dag. Lämnade Nova på dagis och for in till stan och shoppade. Beställde nya brillor, köpte skitsnygga nya svarta stövlar, ny fin handväska, några toppar och ett halsband. Tänkte att jag ville unna mig lite nytt, speciellt när jag hade rabatt. Åh, det är så kul att shoppa när man har ett jobb! *fniss* Satt och provringde i går och försökte sälja försäkringar till svärfar, David och Frank och det gick ganska bra. Sålde inget men kul var det. Ska sälja försäkringar till mig själv i dag. Ruggigt mycket BÄTTRE försäkringar än det vi haft tidigare.

Började packa i går. I morgon hämtar jag nycklarna. Det ska bli så kul att flytta till nåt nytt. Det känns som en nystart på livet just nu. Allt går så bra och vi är friska förutom en liten snuvig näsa. Spricker bubblan snart? Känns lite som att det här är för bra för att vara sant. Nej nej, bort med alla negativa tankar.

Enligt
Milla så är musik terapi och det har hon rätt i. Just nu tycker jag att den här är den bästa låt jag hört på länge. Jag poppar som bara den  när den går på radion. Och visst har hon lite rätt, Sandi, på nåt vis så var det bättre förr, i allafall när det gäller kommunikation, omtanke och musik.
Kram till er alla!


Kommentarer
Postat av: anna

tycker inte alls att du var självisk!!!

kram

Postat av: Annelie

Tycker inte heller att du är självisk! Man behöver egentid också och Nova hade säkert roligt på dagis med sina kompisar, hon verkar ju trivas där!:)
Jag tror inte er bubbla spricker! Ni förtjänar lite medvind nu! kram

2007-02-28 @ 20:12:31
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Morganvilje

I love guest books, keep up the good work!

2008-12-12 @ 07:35:37
URL: http://morganvilje.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback