Några bilder och lite annat...

I går var jag och Nova ute i det underbara vädret. -16 och strålande sol som faktiskt värmde. Nova var ju förstås stencool i pappas solbrillor. *s*
96028-19596028-19496028-192
Slutligen en bild på mor och dotter.
Helgen har varit lugn. Vi var i byn i går och åt middag.  I dag kom farmor hit och gick ut med Nova medans jag och Martin passade på att fara å storhandla lite. Vi köpte oss en ny skärm till datorn då den gamla var av den omoderna varianten som tog upp halva skrivbordet. Känns lyxigt med en plattskärm. *ler*
I fredags var min vän Linnea hit och åt lunch. Jag fick så underbara tulpaner som nu pryder mitt köksbord. Tack vännen! Naturligtvis så pratades det om scrapbooking och jag visade mina senaste alster. Var så helt inne i annat att jag helt glömde bort att fråga henne om hur hon hade haft det på semestern! *skäms* Lovar att fråga henne nästa gång vi ses. Senare samma dag kom
Jenny  och hennes döttrar hit. Nova och hennes dotter Wilma är bästisar på dagis. Jenny är nämligen lite intresserad av att börja scrappa så jag hoppas jag har lyckats få henne ännu mera intresserad. *s* Mycket trevlig dag var det i allfall.

I går fick jag en chock när jag läste aftonbladet. Trodde inte att artikeln skulle bli så stor! Täckte ju mer än halva tidningen ju. *S*

I dag fick jag anmälan nr 14 till kursen. *glad*

I morgon ska jag på mitt nya jobb och kika lite. Jag ska börja en utbildning den 19 men dom ville jag skulle komma inom före och bekanta mig lite med stället. Det känns spännande det här. *s*
Jag har ett jobb liksom. WOW! 

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken cool brutta i gungan:) O söt som socker tillsammans med sin mamms. Ser ut som att ni hade det riktigt härligt i lekparken!
Jo det är lite lyxigt med platt skärm. Har också en och det blev helt plötsligt massor med plats på skrivbordet.
Måste få läsa aftonbladet. Dumt att jag glömde köpa det :(
Kram på dej!

Postat av: Linnea

Fina bilder! Och vilka cooola tjejer som är med på dem =) Tack för i fredags!!! Det var jäääättetrevligt! Och inte behöver du skämmas för att du inte frågade om resan...jag sa ju inget jag heller :D
Du får slå en pling ikväll så får vi se om det blir Piteå i veckan!
Ktamis

2007-02-12 @ 11:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback