Jag har ett jobb!?

Fortfarande så känns det ganska ofattbart det här. JAG har ett jobb. Ett jobb! Det ringde en när jag var på väg hem från mitt jobb för att anmäla sig till min kurs och jag sa att jag är på väg hem från jobbet nu, jag ringer dig så fort jag kommit in. Jobb, jag har ett jobb. *smakar på orden* Det kändes så konstigt att säga det.

På måndag börjar kursen och det ska bli så kul! Var på besök på mitt nya jobb i tisdags och i kväll och det är ett himla mysigt gäng som jobbar där. Jag har en mkt bra känsla som jag hoppas håller i sig när man själv ska sitta och sälja försäkringar.
Den enda nackdelen är tiderna. Kvällar är inte så kul när Martin jobbar dag men förhoppningsvis får även jag dagtid längre fram.

Jag säger som Michael Buble, I´m feeling good!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jo, du har ett jobb..gu vad skönt! Vill oxå ha ett jobb sen, men det blir nog att plugga.

Du hade Nova en ljus rosa slipover till dagis i dag? Wilma hade på sig en när vi kom hem. Frågade henne vems den var och hon sa Novas. Så tänkte bara säga att den är hos oss i fall ni saknar den.

kram

2007-02-15 @ 23:11:48
Postat av: Annelie

Vilke härligt inlägg! Jag blev så glad av att läsa det! Va roligt det blir att kursen börjar på måndag :)
I helgen ska vi åka till Ume. Du får ringa om du vill ha något från Vanja. Jag ska dit på lördag.
Kram på dej och ha en härlig helg!

Postat av: anna

trevlig helg!!!

2007-02-16 @ 09:58:01
URL: http://www.mammaanna.webblogg.se
Postat av: Martina

är glad för din skull moster :) hoppas du kommer att trivas! saknar er! puss och kram!

2007-02-16 @ 21:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback