I am online!

Har ju iofs varit det ett par dagar men har inte hunnit skriva här än. Fullt upp varenda dag. Vi är friska och mår bra. Martin jobbar på som vanligt och jag pysslar med mitt. Har gjort några lo´s men dom får ni se sen. Har inte installerat alla program än, såsom kamerans och photoshop t ex.
Känner att jag måste göra mera tills kursen startar. Har nu 12(!!!) anmälda vilket känns enormt roligt men samtidigt lite pressande oxå. Jag kan inte skylla på att det är min första kurs den här gången. Jag måste kunna visa upp mera tekniker och försöka lära ut några nyheter. Gjorde ett ex antal misstag förra gången och det vill jag inte göra den här gången. Nåväl, jag ska göra mitt bästa. Kan inte göra mer än så.

Solen sken och det var bara nån minus i går och i dag och det känns som vååår!!! Underbart!! Vi var och kikade på Filippas nya hus och det kommer bli jättefint. Är inte ett dugg avundsjuk. *visslar och tittar i taket*

I dag var jag oxå på casting för en statistroll i en ny film som ska spelas in här i luleå, och nej Maria, det var inte samma film som du provfilmade för. *ler* Dom intervjuade mig framför kameran och jag fick berätta lite om mig själv och sen sa hon, vi ringer dig om vi behöver dig. *s* Fat chance tänkte jag och for hem. Det blir nog inge med det nej.

På måndag ska jag jobba för Kajsa Nyman AB och fara runt på 6 butiker och undersöka priser. Det är tredje gången och det är kul. Synd bara att det är så sällan.

På lördag (10/2) är jag med i aftonbladet under familjesidorna. Blev intervjuad häromdagen av en journalist jag är bekant med. Artikeln handlar om oroliga föräldrar och på en liten hörna av artikeln är jag och Nova med. Dom flesta jag berättar det för skrattar och tycker nog jag är fjantig men vadå, om det kan hjälpa någon annan som sitter där som nybliven mamma och är förtvivlad så är det värt det. Hade jag läst nåt liknande och vetat att jag inte var ensam så hade det varit en enorm tröst.
Skulle kunna skriva spaltmetrar om oro men jag ska inte tråka ut er. *s*

I går var det storrensning med stort S här hemma. Tog tag i rotet i klädkammaren och i garderoberna och det blidde 3 sopsäckar(!!!) med gamla kläder, handukar, sängkläder, dukar och skor som ska slängas, 2 stora papperskassar med kläder till röda korset och 2 kartoner med böcker som jag ska försöka sälja. Å jag har inte rört Martin och Novas garderober än....
Det är en befrielse att rensa i röran!! Ut med skiten bara. Vi ska ju bo i en tvåa om en månad!! *längtar*

Nej, nog pratat. Dags att gå och sova. I morgon är en ny dag med nya möjligheter.
Kramar till er alla!


Kommentarer
Postat av: anna

det bara bubblar energi ur dig -kul :)!
ha de gott

2007-02-04 @ 12:12:59
Postat av: Milla

Hej, nä jag ska inte beställa nåt från QK, måste spara varenda krona nu ;)

Kram Milla

Postat av: Hanna Johansson

Å, vad du är duktig som rensar i röran! Är ju så skönt när det blir gjort men det svåra är att få tummen ur... Ser fram emot att se vad du pysslat med också!

2007-02-04 @ 16:40:23
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: Anonym

ååååh ,vad e d för någon film?! SPÄNNANDE! Hoppas att ni mår bra! Aftonbladet! Kul, ska hålla utkik! KRAM

2007-02-05 @ 18:37:00
Postat av: Sionac

Wonderful site. Please continue this great public service.

2009-08-28 @ 10:52:48
URL: http://sionac.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback