Ett kul test!

Såg en test på Millas blogg som verkade kul och det här blev mitt resultat:

Fart & fläkt (0-200p)

Du är en flexibel person. Du trivs med att ha många bollar i luften och att det händer mycket. Du trivs med med männsikor, men vill inte ta hand om dem. Du skulle säkert trivas lika bra med servitris som i jobbet som revisor. Vad du väljer ha att göra med hur lång tid du är beredd att studera.

Andra yrken där du troligen skulle trivas och komma till din rätt:
Journalist
Jurist
MeteorologBR> Receptionist
Ekonom
Översättare
Försäljare
Sekreterare
Trafikledare
Steward/Flygvärdinna
Busschaufför
Spårvagnsförare
Kassör/Kassörska
Polis
Väktare
Optiker
Guide
Datatekniker
Lärare
Brandman
P-vakt
Apotekare
Mäklare
Reseledare
Skidlärare
Bibliotekarie
Informatör
Tidningsbud

Skulle kunna tänka mig många jobb här men absolut inte polis, väktare, busschaufför, brandman, pvakt, tidningsbud eller spårvagnsförare. Tror nog Martin får sig ett gott skratt om jag sa att jag skulle passa som skidlärare. *asg* (jag är nämligen den i backen som tar skidorna på ryggen och går ner!)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilket kul test! Jag gjorde också det och fick samma resultat. :)
Gå ned i backen, tja det skulle jag nog också gjort. Är ju skåning och har ALDRIG åkt "störtlopp" (alltså i backe) någon gång. Jag trivs bättre på längdskidor. Det tycker jag är riktigt härligt. Men har lite svårt att få stopp i nedförsbackar så jag brukar ropa till barnen när vi åker. UR SPÅR här kommer fröken...*hahaha*

Postat av: Annelie

Tack för en trevlig fika stund igår förresten

2007-02-14 @ 06:25:05
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Linnea

Hade jättetrevligt igår! Längtar till fredag :-)
Kramis

2007-02-14 @ 10:37:33
Postat av: Jeanette

Alla hjärtans dag kramar på er med.....
Hoppas allt är bra med er.
Kram

2007-02-14 @ 12:08:53
Postat av: Jeanette

Hej igen....jo, visst var det modigt av honom men det kändes ändå lite skumt. Jag trodde det var som vilken dag som helst. Hade jag vetat att man skulle fira dagen lite hade jag ju kanske ansträngt mig och gjort lite godare mat å så. Men men....du har rätt, det var modigt av honom.
Ha det gött. Kramar

2007-02-15 @ 10:09:21
Postat av: Conradnikita

Thank you for the informative website

2009-12-15 @ 08:38:51
URL: http://conradnikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback