Börjat utbildningen!

Å det går jättebra! Somnade inte en enda gång i dag! *fniss* Närå, skämt å sido. Det ÄR faktiskt intressant med försäkringar. Det här jobbet verkar så himla skoj och dom som jag ska jobba med är hur trevliga som helst. Nya lokaler ska vi få runt den första mars och då blir det större och fräschare. Får mitt egna tjusiga höj och sänkbara skrivbord där jag kan sätta en bild på Nova & Martin. Fått en pärm i dag där jag sorterat in olika papper om olika försäkringars villkor och dylikt. Åh, det känns spännande det här. *ler*
IIIIIII, jag har ett jobb!!! *dansar och tjoar fortfarande* 
Nova blev lite putt när jag kom för att hämta henne i dag. Vi fick sluta tidigare  så jag kom före kl 16 men hon ville ju gå in på snäckan med dom andra barnen. Alla barnen som är kvar efter 15.30 samlas på en avd och det hade ju Nova sett fram emot. Hon får nog gå dit i morgon i stället. När vi kom hem så slocknade hon i soffan. Mammas älskling var så trött. Det finns bara en enda nackdel med mitt nya jobb och det är att det är kvällstid fyra dagar av fem. Om jag har tur så får jag kanske dagtid längre fram men så länge det går bra för Nova att vara längre på dagis så får vi ha det så här.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Va kul att du gillar jobbet! Är så glad för din skull!
Det är ju bra att Nova gillar dagis så mycket så att hon inte vill gå därifrån :)
Kram på dej min vän!

Postat av: Annelie

Lådan förresten; nej jag har inte tjuvkikat i den den är så väl omslagen med snören så man ser bara en skärmaskin och ett album som sticker upp :)

2007-02-20 @ 06:14:53
URL: http://shipp.webblogg.se
Postat av: Jenny

Åhh vad bra att du trivs! :-D
Går du hem efter att du lämnat Nova på dagis, eller far du direkt till jobbet? Tänkte om jag skulle ta med tidningarna på tors morgon..?? Annars kan jag komma förbi med dem någon eftermiddag. Har du någon mail föresten? Har ett par frågor och tänkte det kanske blir lite långt att skriva här i bloggen..*kram*

2007-02-20 @ 12:57:54
URL: http://loverose.webblogg.se
Postat av: Murjäkk

Spännande med nytt jobb! Jag jobbar på teknikens hus i helgen... så jag vet inte om vi hinner med ngt fika. :( Hoppas allt e bra! Kram!

2007-02-22 @ 07:15:35
Postat av: Anonym

Okej, då säger vi så. Tar med dem på måndag på dagis. :-) Hoppas du haft en bra vecka! Kram

2007-02-23 @ 17:17:34
Postat av: Jenny

Det var jag förra inlägget..*ler*

2007-02-23 @ 17:18:04
URL: http://loverose.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback