Verkligen på tiden...

...att blogga lite eller hur? Jag är så seg på det här i bland. Dagarna rusar och vips har det gått en vecka. Dags att informera er om allt spännande som hänt sedan sist vilket är massor:
-Novas 4 års kontroll är avklarad med högsta betyg. Fick mycket skryt av Lisbeth på BVC. Hon tyckte Nova var en så fin tjej. *stolt*
-Inte hittat nån ny bil. Cittran puttrar vidare än så länge.
-Martin har varit förkyld.
-Har haft tillgång till bilen då Martin var sjuk så det var bara å passa på att köpa julklappar. Köpt så fina grejer till Nova. *spännande*
-Jobbet gick väldigt trögt förra veckan. Griniga kunder vilket i sin tur gjorde mig grinig. När fredagen kom kände jag mig i upplösningstillstånd. Som tur var fick jag besök av min goda vän Linnea så jag fick tankarna över på annat. Vi hade fredagsmys med Nova och Linnea fick läsa sagor. *ler*
-Stressig julklappsshopping med svärmor på lördagen. På eftermiddagen var det kalas hos Novas kompis Andreas. Mycket trevligt.
-Ännu mera julklappshopping med svärmor på söndagen. Sliter mitt hår i förtvivlan över min brist på fantasi när det gäller julklappar. Samma sak varje år. *bläää*
-Skickat allt som ska till dalarna med bussgods i dag. Skönt att få det avklarat. Hoppas bara mottagarna blir nöjda.

Ja, visst var det mycket spännande som hänt? *s*
Nu ska jag snabbt göra mig i ordning och sen gå på utvecklingssamtal med Novas fröken och sen vidare till jobbet. Hoppas verkligen den här veckan går bättre. Gillar inte den här jojokänslan.

Önskar er alla en trevlig vecka och glöm inte att lämna ett litet avtryck innan du går.

Veckans ordspråk:
Det är omöjligt att njuta helt av sysslolösheten om man inte har mycket att göra.
Jerome K Jerome

Kommentarer
Postat av: Milla

Ska på 4 årskontroll på fredag med alex. Det ska bli spännande!

Kram och hoppas veckan blir bättre!

Postat av: Blommig

Klart att hon skröt över Nova. Hon är ju en jätte go tjej!
Jo julklapparna är inte lätt!
Låter som ni hade en mysig fredag kväll synd att jag bor så långt bort!:(
Ha en jätte bra dag och var rädd om dej
kram

2007-12-12 @ 06:23:03
URL: http://Shipp.webblogg.se
Postat av: Eivor / Ejja

Tack vännen för hjälpen igår, tyvärr så fanns den inte. Verkar som om jag får komma på en annan lösning.
Härligt att du kommit igång med julklappsinhandlingen, jag ligger lite efter.

Kram

2007-12-13 @ 21:46:32
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Mortenagathe

very intersting site ..congratulation..

2008-09-12 @ 10:50:07
URL: http://mortenagathe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback