Snart jullov...

I morse vaknade jag av att två goa armar kröp runt min hals och en röst som viskade, älskar dig mamma. Man kan inte börja dagen bättre. Nu är det fredag, klockan är snart 14.30, 1,5 timmar kvar tills jag får gå hem och hämta Nova och jullovet börjar! *längtar*
De senaste veckorna har varit intensiva, som alltid i december. Att man aldrig lär sig att göra allt i god tid. *s*
Fick i allafall ett glädjande sms i dag och min kamera är tydligen lagad och klar för avhämtning. Hoppas den funkar bättre nu.

Det ska verkligen bli jätteskönt med lite ledighet. Känns som om batterierna är urladdade och jag går på sparlåga. Har inte scrappat på länge och jag har köpt ett startpaket i scrapbooking till Nova i julklapp och jag ser fram emot att få sitta med henne och pyssla i lugn och ro.

Nu ska jag jobba järnet sista timmen här, ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

God Jul och Gott Nytt År!

2007-12-22 @ 08:56:09
Postat av: Blommig

God jul på er också!
Hoppas ni får en riktigt skön jul
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback