Nedräkning...

...mot helgen har börjat. Känner att det börjar pirra i kroppen av förväntan. Det ska bli så himla skoj att fara på scrapträff och få träffa min bästa vänner Annelie och Linnea. Har känt skaparlusten sakta men säkert återvända. Börjat planera inför olika lo´s jag vill göra och i morgon ska jag skriva ut några förstoringar som jag vill ha med mig. Ska även packa väskan med allt smått och gott som jag vill ha med mig. Fått maaaassor med underbara knappar och band av mamma som ska med samt att jag köpt lite nya papper och dekorationer. *spännande*

Sitter på jobbet just nu och längtar hem. En timme kvar.


Kommentarer
Postat av: Blommig

Ååå kram på dig du e så go gumman!!
Ska bli så roligt att träffas igen, min inspiration börjar också smyga sig på. Blir kul att få utbyta lite idéer och en massa fnitter:)
Ser såå fram emot helgen!

Postat av: Gullefjun

Hoppas vi får se några alster här på bloggen efter helgen :)
Ha en trevlig torsdag.
:D

2007-08-30 @ 11:18:17
URL: http://cojjoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback