Jag säger som Per Gessle...

Jag går och fiskar...
I fredags kväll for vi ut med båten, bara vi tre. Solen sken, det var varmt, älven glittrade spegelblank och fiskarna nappade. Önskade att jag kunde stanna tiden.
image330
Första fisken...
image329
Fisk nr 2 på väg upp....
image334
*mållös*
image331
Andre piloten har allt under kontroll. :)
image332
Å jag blev med på ett hörn oxå. Fotograf: Nova
image335
Godisbreak...
image337
Oh, captain, my captain...(åh, så snygg han är!!!)
image339
Väl tillbaka i hamnen såg solnedgången så här romantisk ut....Den här kvällen lever man länge på.

Kommentarer
Postat av: Gullefjun

Ljuvliga bilder!
Här har nästan hela helgen regnat bort i vanlig ordning. Nu ska jag strax lämna lilleman på dagis å sen bär det av till jobbet!
Ha en bra dag.
:D

Postat av: Blommig

Vilka underbara bilder! Ni ser ut att njuta av att ha båt! Vilken coool andre styrman ni hade med på båten och dessutom är hon duktig fotograf! Pappa ser rätt nöjd ut över firren också:-)
Ha det så bra!
Hoppas vi ses snart! Nu ska jag iväg till jobbet första dagen efter semestern. KRAM

2007-08-13 @ 07:44:38
URL: http://Shipp.webblog.se
Postat av: Gullefjun

Svar: Jag scrappar mest digitalt just nu men ibland har jag perioder då det bara är "pappers" scrapping.

2007-08-13 @ 12:14:07
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: EmmaP

Ni ser ut att ha haft en underbar kväll!

2007-08-13 @ 12:15:37
URL: http://emmper-2.blogspot.com
Postat av: Eivor/Ejja

Vilka underbara bilder! Kul att det blev lite fisk också *ler*.
TACK för det fina kortet som låg i hallen och väntade på oss när vi kom hem igår. Blev SÅÅÅÅ glad!
Återkommer med info om vad som inhandlades.
Tusen tack , det värmde.
Kram från mig

2007-08-13 @ 14:15:08
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Jenny

Hejsan gumman!
Oj här har det hänt en hel del sen jag var in sist. Måste ta och läsa ikapp mig sen när jag har tid över. Ser i alla fall att ni skaffat båt.. *avis* Åhhhh sååå mysigt! *vill oxå*
Jo i November blir det att flytta för oss men inte så långt. Är bara något hus bort. Fortfarande på samma gata lite närmare affären bara..:-) Ska bli skönt med att få ett data rum, just nu har vi köket som det eftersom vi inte kan ha datan i samma rum som där Nova sover. Ville först ha en fyra, men det hade vi för dålig kötid för. Men en 5a blir bara 800 kr mer i månaden från den hyran vi har nu så det var inte så farligt. Joo.. vill oxå ses!! Har saknat er mycket!! Massa kramar..från oss alla!

2007-08-13 @ 18:03:31
URL: http://loverose.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback