Veckans uppdatering...

image216
Först ut en bild från förra söndagen då bloggen krånglade så jag inte fick in några bilder. En glad Nova som leker på våran baksida.

Veckan har gått bra. Nova har varit på dagis och jag och Martin har jobbat. Det var sista veckan jag hade scrapkurserna och det var lite tråkigt. Nu får vi se fram emot den stora scrapträffen som blir den 21-22 april.

I lördags köpte vi en ny bil. En citroen Xantia från 98. Billigt och bra. Kul med nåt nytt. 

Vi har även ordnat lite mer här hemma. Nu är det bara alla mina scrapgrejer som ska på plats nånstans. Tror kanske jag ska prova pinnsoffan i köket. Det blir nog till att sitta där om man ska scrappa. Lite trångt här inne i skrubben.

Nova har fått ett skrivbord och en byrå av farmor och farfar. Dom har köpt ny byrå till sig själv och tagit över vårat gamla skrivbord och då fick Nova deras i stället. Foton kommer så fort jag har städat lite mer i hennes rum. Det är otroligt vad hon kan sprida ut allt. *ler*

I söndags var jag och Linnea äntligen till Annelie i Kalix och det var så trevligt. Det är såna goa tjejer dom där två. Vi pratade om allt mellan himmel och jord och vi har stora planer på gång. *hehe*
Jag fick en present oxå och det var underbar choklad och kaffe och Annelie hade gjort en jättefint kort till.
image217
image218
Så här glad blev Annelie när vi kom! Vi fick kaffe och smörgåsar till lunch och pasta med en jättesmarrig sås till.
image224
En alltid lika glad Linnea.
image226
Jag gjorde några påskkort och 2 lo´s. Påbörjade en tredje men det ska jag göra klart sen.
image219
image222
image223
The girls in action.
image227
image228
Å här sitter jag och letar foton. En härlig dag. Tack tjejer! Ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilka fina bilder du har tagit! Nova är så söt som vanligt. Ser härligt vårigt ut på bilden!
Det var verkligen jätte kul att ni kom ända till Kalix :-)
Och dina Lo's är som vanligt otroligt fina!

Kram på dej

Postat av: Anonym

Fina LOs du gjort!

Ååh en Xantia, en sån lärde jag mig köra bil med för många år sen :)

//EmmaP

2007-04-03 @ 17:16:27
Postat av: Hanna Johansson

Vad mysigt ni verkar haft det på er lilla pysselträff! Fina sidor och sött kort du gjort!
Kram Hanna

2007-04-03 @ 20:28:33
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: Morganirene

Lots of great info, keep up the good work!

2009-06-18 @ 09:35:26
URL: http://morganirene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback