Lyssna på radion i morgon!

För då är jag, Lena på lajm och Eivor med och scrappar. *s*
P4 lokalradion ringde i går och ville att vi skulle komma in till studion och berätta och visa vad vi gör. Dom ville oxå prova att scrappa själva så jag har skickat ner programledaren till Lajm för att shoppa. *ler*
Så sätt på radio norrbotten i morgon mellan 8-9.
För övrigt sitter jag på jobbet och har tråkigt. Vad gör folk så här dags på dagen egentligen? Det regnar ute och jag känner mig allmänt less. Säger som Nova, jag längtar till sommaren. *drömmer om värme, sol och lata dagar*

Kommentarer
Postat av: Annelie

åååå ska helt klart lyssna!!!
Jag har planeringstid mellan 8-9 imorgon Perfekt...ska lyfta in en stereo i personalrummet:)

Postat av: Annelie

Gu va bra ni var på radion idag!!!!!! värsta reklamen för klubben!

2007-04-27 @ 16:36:11
URL: http://shipp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback